تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر لباسشویی در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی در اصفهان تکنیک

جرم گیر لباسشویی بوش

یکی از مهم ترین کارهایی که برای حفظ عملکرد لباسشویی و دوام بیش تر قطعات آن باید انجام داد، جرم گیری دستگاه است. املاح موجود در آب مصرفی لباسشویی ، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه ایجاد می کنند که می تواند سبب خوردگی و آسیب دیدن قطعات مختلف شود. به همین دلیل، در لباسشویی هم مانند لباسشویی، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می کند از جرم گیر استفاده می شود. اگر قصد خرید جرمگیر 5 عددی ماشین لباسشویی بوش را دارید، می توانید آن را از طریق همین سایت خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این جرمگیرها بپردازیم.

بررسی های ویژگی جرم گیر لباسشویی بوش

جرمگیر 5 عددی مخصوص ماشین لباسشویی بوش با برند کاربونا در بازار عرضه می شود. برندی شناخته شده در زمینه تولید انواع جرمگیر که اگر چه مخصوص لباسشویی های بوش تولید می شود؛ اما، این مزیت را دارد که در دستگاههای سایر برندها نیز، کاربردی بوده و می توان از آن استفاده کرد.
جرم گیرهای کاربونا، حاوی 5 بسته پنجاه گرمی هستند که هر کدام از این بسته ها، برای یک بار جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود پس از حدود سی بار استفاده از دستگاه، یک بار از جرم گیر لباسشویی بوش استفاده نمایید تا دستگاه عاری از هر گونه جرم و رسوب شود. اگر به تازگی متوجه بوی بدی در لباسشویی خود شده اید، می توانید این مشکل را نیز، با استفاده از این جرم گیرها، که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است، و به لحاظ کیفی و عملکردی توسط این سازمان تاییده شده، برطرف نمایید.
برای خرید جرم گیر لباسشویی بوش، کافیست با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

جرم گیر بوش

چرا باید تعمیر لباسشویی بوش را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)

خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در اصفهان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیرات تخصصی لباسشویی در اصفهان تکنیک خدمات تعمیر

تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

مراکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در اصفهان

مزایا و معایب لباسشویی بوش

لباسشویی‌های بوش یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند و دارای مزایا و معایبی هستند. در زیر به برخی از مزایا و معایب لباسشویی بوش اشاره شده است:

مزایا:

  1. کیفیت ساخت بالا: لباسشویی بوش با کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات با کیفیت برای ماندگاری بیشتر طراحی شده‌اند.

  2. عملکرد با قدرت: لباسشویی بوش دارای قدرت پمپاژ آب و تمیزکردن مؤثر است که به شما امکان می‌دهد لباس‌ها را به خوبی و کامل تمیز کنید.

  3. برنامه‌های ویژه: لباسشویی بوش دارای برنامه‌های مختلفی است که بر اساس نوع پارچه‌ها و سطوح کثیفی طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها از لباس‌های حساس تا لباس‌های سنگین را شامل می‌شوند.

  4. صرفه‌جویی در آب و انرژی: لباسشویی بوش با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی را تضمین می‌کند. این می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق و آب شود.

  5. طراحی زیبا و کاربرپسند: لباسشویی بوش با طراحی زیبا و مدرن، مناسب برای همه نوع دکوراسیون داخلی است و دارای رابط کاربری ساده و آسان است.

معایب:

  1. قیمت بالا: لباسشویی بوش ممکن است در برخی مدل‌ها قیمت بالایی داشته باشد که ممکن است برخی افراد را از خرید آن منصرف کند.

  2. عدم توفر قطعات یدکی: در برخی موارد، ممکن است قطعات یدکی لباسشویی بوش در بازار به‌راحتی قابل تهیه نباشد و ممکن است نیاز به سفارش از تولیدکننده داشته باشد.

  3. بزرگی و فضاگیر بودن: برخی مدل‌های لباسشویی بوش به دلیل امکانات و قابلیت‌های بیشتر، اندازه بزرگی دارند که ممکن است در فضاهای کوچک مشکل ساز شوند.

  4. پیچیدگی تنظیمات: برخی افراد ممکن است تنظیمات و برنامه‌های پیشرفته لباسشویی بوش را پیچیده یا سخت بیابند و به مشکل برخورد کنند.

مهم است بدانید که مزایا و معایب برای هر مدل و نوع لباسشویی بوش ممکن است متفاوت باشند. قبل از خرید، بهتر است بررسی‌های دقیق و مقایسه‌ای انجام داده و نیازها و محدودیت‌های خود را در نظر بگیرید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت اصفهان تکنیک رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر لباسشویی  بوش در اصفهان به نوع خرابی دستگاه ، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می گردد.
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در اصفهان تکنیک

راهنمای تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان: مشکلات رایج و راه حل‌های آنها

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان ممکن است نیازمند دانش و تخصص باشد. اما برخی مشکلات رایج و راه حل‌های آنها را می‌توان به صورت زیر بررسی کرد:

  1. لباسشویی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد:

    • بررسی کنید که لباسشویی به منبع برق متصل شده است و کابل برق به درستی وصل شده است.
    • مطمئن شوید که در سیستم برق خانه هیچ مشکلی وجود ندارد.
    • بررسی کنید آیا فیوزها در جعبه ریزشگر یا جعبه برق خانه سالم هستند.
    • مطمئن شوید درب لباسشویی به درستی بسته شده است و سنسور درب کار می‌کند.
  2. لباسشویی آب نمی‌گیرد:

    • بررسی کنید که روشنایی آب را در منطقه‌تان بررسی کنید و ببینید آیا آب قطع نشده است.
    • مطمئن شوید که در خط آب لباسشویی هیچ گره‌ای وجود ندارد و لوله‌ها درست وصل شده‌اند.
    • بررسی کنید که ورودی آب به لباسشویی باز است و فیلترها نبسته باشند.
  3. لباسشویی آب را خروجی نمی‌دهد:

    • مطمئن شوید که خروجی آب لباسشویی با لوله تخلیه صحیح وصل شده است و هیچ مانعی در مسیر خروجی وجود ندارد.
    • بررسی کنید که لوله تخلیه به صورت صحیح و به درستی به لباسشویی وصل شده است و بسته نیست.
  4. لباسشویی صداهای غیرطبیعی می‌دهد:

    • مطمئن شوید که لباسشویی به صورت صحیح و استوار بر روی سطح قرار دارد و هیچ اشیا بین آن و سطح نیست.
    • بررسی کنید که لباسشویی با بار معقولی کار می‌کند و بار زیادی درون آن قرار ندارد.
    • بررسی کنید که آیا قطعات داخلی لباسشویی (مانند برگردهای پمپ و قطعات متحرک) درست نصب شده‌اند و هیچ خرابی یا فرسودگی وجود ندارد.

در صورت عدم توانایی در تعمیر لباسشویی بوش خود، بهتر است به تعمیرکار مجرب یا خدمات تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید.

با عضویت در خبرنامه اصفهان تکنیک از 15 درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و برای سهولت کار در امور خانه و به انتخاب مردم برای راحتی زندگی استفاده از وسایل برقی مانند لباسشویی بسیار پر اهمیت و ضروری است. ماشین لباسشویی جزء یکی از پر مصرف ترین وسایل در خانه ها، کارخانه ها، شرکت ها و کارگاه های مختلف می باشد که در زندگی امروزه، جزء وسایل ضروری به شمار می آید.
بیشترین استفاده از این وسیله برای شستشوی لباس ها ، ملحفه ، پتو و غیره است و بسیار کاربردی است؛ در صورت نبود این وسیله افراد در انجام کار های روزمره با دشواری ‌های زیادی مواجه می شوند و سختی زیادی متحمل می شوند و بیشترین افراد جامعه از ماشین لباسشویی استفاده می کنند. ماشین لباسشویی بوش یکی از با کیفیت ترین و معروف ترین برند های لباسشویی است که طرفدارهای بسیاری دارد و به علت مصرف بسیار بالا ماشین های لباسشویی برای شستشو احتمال خرابی این دستگاه نیز مانند لباسشویی های دیگر وجود دارد لذا با توجه به مشکلات پیش آمده برای دستگاه و برای بر طرف کردن آن باید در نظر داشت که ماشین لباسشویی بوش از قطعات پیشرفته ای اعم از الکتریکی و مکانیکی ساخته شده در نتیجه برای رفع عیوب باید دارای تخصص کافی در این زمینه بود. بر همین اساس عیب های ایجاد شده به دو بخش تقسیم می شوند؛ بخش اول عیب های بسیار ساده و کلی می باشند که در ادامه به طور کامل توضیح داده می شوند در بخش دوم عیب ها اساسی و تخصصی هستند. در خصوص عیب اساسی و تخصصی، بهتر است تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید. به منظور رفع مشکل ماشین لباسشویی بوش بهتر آن است به تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید. و تعمیر لباسشویی در اصفهان را به کارشناسان و متخصصان مجرب این تعمیرات بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
03191014735

نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیر لباسشویی توسط تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان در هنگام بروز ایراد های ساده و کلی

همانطور که پیش تر اشاره شد، ایراد های ماشین لباسشویی به دو دسته تقسیم می شوند. که دسته اول ایرادات ساده و کلی می باشند. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی می توان به این موارد اشاره کرد 1-قطعی برق: از قطع نبودن برق اطمینان حاصل کنید و سپس دوشاخه برق دستگاه را از پریزکشیده و پریز برق را با یک فازمتر چک کرده و از متصل بودن برق مطمئن شوید. 2-سپس کابل برق ماشین لباسشویی را چک کرده که پارگی یا قطعی نداشته باشد در ادامه دوشاخه دستگاه را مورده برسی قرار دهید که خرابی نداشته باشد در صورت قطعی یا خرابی یکی از موارد گفته شده بالا، توصیه می شود از متخصصان برق کمک گرفته شود.
لرزش ماشین لباسشویی بوش: در این صورت یکی از علت ها می تواند تراز نبودن دستگاه یا عدم تعادل در پای های دستگاه باشد. جهت تعمیر دستگاه خود می توانید از تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان توسط تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان هنگام بروز ارورَAPDATE EROR

در هنگام مواجه شدن با این ارور باید قطعات مختلف این دستگاه مورد برسی قرار بگیرد علت اصلی این ارور می تواند خرابی برد الکتریکی دستگاه باشد. در صورتی که علت این ارور خرابی در برد دستگاه باشد نیاز است برد الکتریکی دستگاه مورد تعمیر یا تعویض قرار بگیرد. تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان به کاربران در تعمیر لباسشویی خود کمک می کند

تعمیر لباسشویی توسط تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان در هنگام بروز ارور F16 یا E16

این ارور نشانگر باز بودن درب دستگاه است. در این هنگام لازم است از بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید اگر از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شدید و همچنان ارور بود احتمال دارد میکروسوئیچ دچار مشکل شده باشد و عمل نکند که باید برسی شود و در صورت لزوم تعویض گردد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان هنگام بروز ارور F17 یا E17

علت بروز این ارور طول کشیدن بیش از حد آب گیری دستگاه می باشد؛ یکی از علت ها می تواند شلنگ آب باشد یا همچنین ممکن است ایراد از فشار خیلی کم آب باشد. در این صورت ورودی آب برای آب گیری ماشین لباسشویی کم بوده و باعث می شود زمان بیبشتری طول بکشد تا دستگاه پر شود . یکی دیگر از علت ها می تواند بسته بودن شیر آب باشد.در این مواقع از باز بودن شیر آب اطمینان حاصل کنید

تعمیر لباسشویی توسط تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان در هنگام بروز ارور E18 یا F18

اگر به هر دلیلی آب لباسشویی تخلیه نشود بسته بودن خروجی آب می تواند باعث بروز این ارور شود لذا امکان دارد لباس یا جسمی درلوله های تخلیه دستگاه را مسدود کرده باشد. همچنین ممکن است مشکل از جانب پمپ تخلیه آب باشد و یا احتمالا سوخته باشد همچنین ممکن است مشکل از فیلتر پمپ تخلیه آب باشد در این مواقع توصیه می شود که از متخصصین این امر کمک گرفته شود تا آسیب های بیشتری به ماشین لباسشویی وارد نشود. بهتر آن است به نماینگی ماشین لباسشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید. ماشین لباسشویی خود را به متخصصان و کارشناسان مجرب این تعمیرات بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.
03191014735

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان هنگام بروز ارور E23 یا F23

در چنین مواقع بسیار احتمال دارد موتور لباسشویی دچار مشکل شده باشد اگر چنین باشد استفاده بیش از حد و طولانی و بی وقفه باعث ایجاد مشکل برای موتور لباسشویی می باشد. گاهی اوقات ممکن است مشکل جدی نباشد همچنین ممکن است این ارور بخاطر سوختگی موتور لباسشویی باشد. علت های زیادی می تواند داشته باشد از جمله این ایراد ها می توان به ایراد و نقص در موتور دستگاه اشاره کرد.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

جمع بندی

همان گونه که در متن بالا گفته شده لباسشویی ها یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین وسایل در خانه ها، کارخانه ها، کارگاه ها، شرکت ها می باشند. که سرعت بسیار زیادی به کارهای شما از جمله شستشوی انواع لباس ها ، پتو، ملحفه و… می بخشند. در این بین لباسشویی بوش جزء با کیفیت ترین و معروف ترین برند های لباسشویی می باشد وهمچنین دارای طرفداران بسیاری در سطح جهان بخصوص ایران می باشد. این مدل لباسشویی نیز مانند دیگر برندهای لباسشویی در مواقعی ممکن است دچار مشکلاتی شود. در این مواقع پیشنهاد می شود تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان را به متخصصان بسپارید. شما می توانید تعمیرات دستگاه خود را به کارشناسان مجرب تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان بسپارید برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.
03191014735

تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان | تعمیرات لباسشویی بوش در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرمین آمری
نرمین آمری
2 سال قبل

با سلام. الان چند بار هست که لباسشویی من حین کار یهو خاموش میشه.مارکش هم بوش هست.چرا اینطوری میشه؟

مجتبی شریفی
مجتبی شریفی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید لباسشویی بوش خریدم تازه 2-3 ماه بدون گارانتتی خریدم الان یک هفته ای هست صدای خیلی زیادی داره سر سام آوره این صدا.مشکلش چیه؟ میشه برای تعمیراتش راهنماییم کنید باید چیکار کنم؟

مصطفی احمدی
مصطفی احمدی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
علت نشتی آب از ماشین لباسشویی حین کار چیه؟

Call Now Buttonتماس با ما: 03191011297