تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان 

چرا باید تعمیر مایکروفر ال جی را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر ال جی در اصفهان
تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان

تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان

زندگی انسان  با گذشت زمان و توسعه علم گسترش پیدا کرده است. به صورتی که صنعت دنیای ماشینی دگرگون شده و بسیاری از لوازم خانگی توسعه یافته است. استفاده از مایکروفر این کالای محبوب در بین مردم رواج یافته و در جهت پخت و پز، گرم کردن غذا از این محصول به مراتب استفاده می؜شود. نحوه نگهداری از این محصول مهم بوده و عدم شیوه صحیح استفاده و گذر زمان باعث فرسایش و خرابی مایکروفر است. جهت راهنمایی با تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان

عیب یابی مایکروفر نیاز به دانش در این زمینه دارد که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد. پس از عیب یابی نوبت تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان و رفع مشکل است که نیاز به دانش تخصصی در این زمینه دارد. در این مقاله به مشکلات و معایب مایکروفر ال جی پرداخته شده است . با ما همراه باشید.

عیب یابی ترانس مایکروفر و موارد مرتبط در صورت سوختگی ترانس

در ابتدا بایستی دستگاه را از پریز برق جدا کنید و  سپس پیچ‌های دستگاه را باز کنید تا خازن را دی‌شارژ نمایید؛ در مرحله بعد با استفاده از مولتی‌متر اطمینان یابید که در دستگاه ولتاژ قرار نداسته باشد؛ به کمک یک تعمیرکار، سوکت‌های متصل به ترانس را جدا نموده و به وسیله‌ی مولتی‌متر، مقاومت پایه‌های خروجی با زمین باید چک شود. جهت عیب یابی با تکنسین تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

مولتری‌متر بایستی بین 50 تا 70 را قرار گرفته باشد؛ در غیر این صورت دلیل خرابی ترانس مایکروفر قطعی است؛ همچنین مقاوت پایه‌های ورودی با زمین نیز بایستی مقدار کوچکی نزدیک صفر باشد، اگر در این قسمت نیز مقاوت زیادی را مشاهده نمودید، این قطعه دارای مشکل است. جهت راهنمایی بیشتر با یک متخصص در ارتباط باشید.

تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان

دود و بوی سوختگی

نظافت نامناسب درون دستگاه سبب ایجاد بوی دود و سوختگی است که استفاده از درپوش مخصوص حین گرم کردن غذا عدم ایجاد این مشکل می شود. استفاده از لوازم آشپزی نادرست نیز در ایجاد این مشکل نقش دارد؛ قرار دادن مواد فلزی درون مایکروفر سبب جرقه زدن و ایجاد آتش است. همچنین مواردی از جمله پختن بیش از حد غذا، ایجاد اتصالی در مایکروفر و چربی گرفتن المنت باعث ایجاد این مشکل است. بهتر است با تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

سر و صدای زیاد

صدای مایکروفرها در حین پخت و گرم کردن غذا کم و ثابت بوده اما گاهی سر و صدای زیاد در این دستگاه نگران کننده است. یکی از دلایل اصلی آن خرابی ترانس است. شنیدن صدای خر و خر و ویزویز در درون مایکروفر نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است.

پریدن فیوز

قطعی و پریدن فیوز می؜تواند به دلیل خرابی ترانس مایکروفر باشد. بهتر است این مسئله را توسط یک تعمیرکار در این زمینه بررسی و به رفع مشکل بپردازید. در بسیاری از موارد ممکن دلایل خروجی باعث این مشکل شده است. در صورت خرابی ترانس با کمک یک فرد متبحر در این زمینه تراست را تعویض نمایید.

گرم نکردن مایکروفر

یکی از مشکلات مایکروفر بعد از مدتی ممکن است گرم نشدن غذا به اندازه انتظار باشد. یکی از دلایل مهم این مشکل خرابی ترانس مایکروفر است که نیاز به تعویض توسط یک تعمیرکار کارآزموده در این زمینه دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر با تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

مشکل نچرخیدن ظرف درون مایکروفر بر اساس تجربیات تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان

در این بخش به بررسی مشکل نچرخیدن ظرف قرار گرفته در درون مایکروفر خواهیم پرداخت.

  • قطعا مشکل از موتور گردان است که نیاز به تعمیر مایکروفر در اصفهان یا تعویض دارد. جهت تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان با یک تعمیرکار در ارتباط باشید.
  • ولتاژ را در پریز چک کنید. جهت رفع این مشکل به بررسی ولتاژ پریز بپردازید. چنانچه میزان ولتاژ کمتر از 115 ولت است، ایراد در سرویس برقی و یا مدار شکن است.
  • ایراد در موتور صفحه گردان نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد که جهت بررسی آن مایکروفر را برگردانید و گریل زیرین را جدا نمایید و ولت اهم متر را تنظیم کرده و یک سیم را از پایانه؜های موتور صفحه گردان جدا نمایید و سپس به وسیله پروب پایه؜ها را بررسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید.
  • خرابی مگنترون و هدایت کننده؜ی موج هم احتمال دارد دلیل مشکل در منبع باشند البته باید توسط فردی تعمیرکار بازبینی گردد. جهت تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان با تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان

برآورد تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان

در بسیاری از موارد دلیل خرابی مایکروفر ال جی استفاده نادرست و بی رویه از آن است که موجب ایجاد خسارت به این دستگاه است. در این مطلب به بررسی مشکلات موثر در خرابی مایکروفر ال جی از جمله خرابی ترانس و عیب یابی آن، دلایل عدم گرم شدن مایکروفر ال جی و موارد دیگر پرداختیم. جهت راهنمایی بیشتر با یک متخصص تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان در ارتباط باشید.

تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان | تعمیرات مایکروفر ال جی در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان :

۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶
۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶

تماس با ما: 03191011297