تعمیر یخچال در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

دلایل انتخاب اصفهان تکنیک

تخصصی ترین، مطمئن ترین و با کیفیت ترین مرکز تعمیر یخچال در اصفهان

بیش از 15 سال سابقه درخشان

مرکز اصفهان تکنیک با سال ها تجربه در زمینه تعمیر یخچال در انواع برندها، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه مناسب

اصفهان تکنیک با توجه رقابتی بودن بازار تعمیرات لوازم خانگی و نیاز بازار، قیمتی متعادل و منصفانه را برای تعمیرات یخچال در نظر گرفته است.

تکنسین متخصص

تمامی تکنسین های مرکز اصفهان تکنیک دارای سوابق طولانی در زمینه تعمیر یخچال بوده و گواهی مهارت و فنی را دارا می باشند.

انجام سریع خدمات

مرکز ما در بحث عیب یابی و هم در انجام تعمیرات، سرعت بالایی داشته و در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

چرا باید تعمیر یخچال را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

تعمیر یخچال در اصفهان

نمایندگی تعمیر انواع برند یخچال در اصفهان

تعمیرات یخچال در اصفهان

تعمیرات انواع برند  یخچال در اصفهان

مرکز تعمیر اصفهان تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان

امروزه مهمترین عضو آشپزخانه یخچال است و برای زنان خانه دار اهمیت ویژه‍ای دارد شاید این وسیله حیاتی در آشپزخانه نیاز به علم و آگاهی دارد که جهت تعمیرات یخچال با یک متخصص تعمیر در اصفهان تماس برقرار کنید. ممکن است پس از خرید هر یخچال با مشکلاتی مواجه شوید؛ مشکلاتی از این قبیل در اکثر موارد تخصصی بوده و نیاز به مراجعه به متخصص در این زمینه دارد و البته در بعضی از موارد داشتن آگاهی از برطرف کردن نقص به وجود آمده به شما کمک می‌‍کند که که خودتان مشکلات سردستی را برطرف کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان

دلیل چشمک زدن درجه یخچال (ارور درجه)

چشمک زدن درجه یخچال یکی از آن مشکلاتی است که شما می‌توانید با بررسی دقیق آن را حل کنید. در این بخش به بررسی دلایل مؤثر در این مشکل پرداختیم.

دلایل چشمک زدن یخچال به علت تنظیم نبودن دما

بعد از اینکه یخچال خود را روشن کردید و شروع به کار کرد درجه شروع به چشمک زدن می‌‍کند و هنگامی که به دمای مدنظر می‌‍رسد چشمک زدن متوقف خواهد شد در این هنگام شما متوجه تنظیم نبودن دمای یخچال می‌‍شوید که یکی از دلایل چشمک زدن درجه یخچال است.
ریست کردن یخچال باعث می‌‍شود تنظیم دمان آن به هم بریزد و درجه تا تنظیم شدن مجدد شروع به چشمک زدن کند و زمانی که شما یخچال خود را ریست می‌‍کنید با مشکل چشمک زدن درجه مواجه می‌‍شوید، طبیعی است. اما اگر پس از گذشت زمان مشکل ارور درجه برطرف نشد یخچال را به مدت نیم ساعت از از برق بکشید و سپس به برق متصل کنید. اگر هر کدام از موارد بالا به شما در قطع ارور درجه کمک نکرد جهت تعمیر یخچال در اصفهان با یک تعمیرکار در تماس باشید.

نقص کدام قطعه یخچال دلیل اصلی ارور درجه است؟

در این بخش به بررسی قطعات مؤثر در ایجاد ارور درجه خواهمی پرداختچشمک زدن یخچال به دلیل نقص قطعات می‌؜تواند هر کدام از مشکلات زیر را در بر بگیرد که جهت تعمیر یخچال در اصفهان با یک متخصص تعمیر در تماس باشید.

• سنسور سیستم برفک زدایی یخچال:

زیاد سرد شدن این سنسور که پایین‌تر از دمای منفی ۵۷ درجه فارنهایت است، باعث ارور درجه خواهد شد. همچنین زیاد گرم شدن این سنسور که دمای بیشتر از ۱۵۰ درجه فارنهایت بوده، باعث ایجاد چشمک زدن درجه یخچال خواهد شد. جهت تعمیرات یخچال در اصفهان با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

• محفظه جادویی:

تنظیم دمای یخچال به صورت اتوماتیک بر عهده محفظه جادویی بوده که باعث برفک‍زدایی و نگهداری از مواد داخل یخچال در دمای ۳ درجه سانتی؜گراد خواهد شد. اگر دما ازمنفی ۵۸ درجه فارنهایت کمتر و همچنین از ۱۵۰ درجه فارنهایت بیشتر باشد باعث ارور درجه می‌‍شود. جهت تعمیر یخچال در اصفهان با یک متخصص در زمینه تعمیر یخچال در ارتباط باشید.

• فن درون یخچال:

خراب شدن، قطعی سیم و از کار افتادن فن درون یخچال می‌‍تواند باعث نمایش ارور درجه یخچال شود. در صورتی که در یخچال خود هر کدام از مشکلات بالا را مشاهده کردید می‌؜توانید با یک متخصص تعمیرات در اصفهان در تماس باشید.

• یخساز یخچال:

اگر قطعات یخ‍پران، تعدیل‌کننده یخ و خارج‌کننده یخ دچار ایراد شوند با ارور درجه مواجه خواهید شد که خوشبختانه این قطعات قابل تعویض هستند.

• سنسوریخساز یخچال:

 سنسور یخ‌ساز که وظیفه دستور به یخ‌ساز را به عهده داردگاهی سوکت آن دچار ایراد می‌‍شود.
 گاهی نیز سیم‌های برق آن قطع می‌‍شود.
 گاهی هم ممکن است اتصالات خراب شده باشند
 که جهت تعمیر با متخصص تعمیر در اصفهان در تماس باشید.

• سنسور یخچال:

یخ زدن فضای یخچال بر عهده سنسور است که اگر دچار نقص و ایرادی شود درجه یخچال شروع به چشمک زدن می‌‍کند، خرابی سوکت سنسور و قطعی مدار برق دلایل این مشکل هستند که جهت تعمیرات یخچال در اصفهان با یک متخصص در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال در اصفهان

ریست یخچال بر اساس تجربیات متخصص تعمیر یخچال در اصفهان

با پیشرفت تکنولوژی، سنسور‌هایی در یخچال‍ قرارگرفته است که هرگونه ایراد و اختلال را در صفحه نمایش یخچال نشان خواهد داد تا شما هرچه سریع‍تر برای رفع این مشکلات اقدام کنید. جهت راهنمایی بیشتر با یک متخصص تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

دلایل نیاز به ریست یخچال

شما با مشاهده صفحه نمایش یخچال خود متوجه مشکل در فعالیت و نوع نمایش روی آن می‌‍شوید و متوجه می‌؜شویم چه زمانی باید یخچال را ریست کنیم. در صورت مشاهده موارد زیر یخچال خود را ریست کنید:
 مشکل فعالیت LED‌های دستگاه و چشمک زدن است.
 اختلال دمایی، به این صورت که دمای نشان داده شده در صفحه نمایش با دمای با مواد غذایی درون یخچال یکسان نیست.
 مشاهده کد عجیب که همان کد خطا است.

نحوه ریست یخچال

برای شما پیش آمده که با مشکلاتی درباره یخچال خود مواجه شوید که نیاز به ریست کردن یخچال باشد ما در ادامه، نحوه ریست کردن یخچال به شما آموزش می‌‍دهی در صورت نیاز به راهنمایی با تعمیرکار تعمیر یخچال در اصفهان در تماس باشید.
۱. استفاده از دکمه power
۲. مرحله دوم نگه داشتن دو کلید super وpower است.
۳. بعد از کمی مکث، کلمه se بر روی صفحه نمایش یخچال قابل مشاهده است. در این مرحله برد به مرحله سرویس تست وارد می‌شود.
۴. هنگامی که برد یخچال وارد مرحله تست شد با هر دفعه فشردن دکمه SUPER قطعات مختلف یخچال با عبارات متفاوت به نمایش درمی‌آید و وارد عمل می‌شود. جهت تعمیرات یخچال در اصفهان با یک تعمیرکار در ارتباط باشید.

نحوه تنظیم دمای یخچال

با استفاده از صفحه نمایشی که روی یخچال‌های جدید قرار گرفته می‌‍توانیم معمولاً با استفاده از دکمه temp دمای یخچال را تغییر دهیم و همچنین در بعضی از مدل‌ها با استفاده از دکه های+ و – می‌توانیم دمای یخچال را تغییر دهیم. دمای مناسب یخچال امرسال در فصل تابستان ۴ تا ۵ درجه باشد و همچنین در فصل زمستان این دما‌ی مناسب بر روی ۲ یا ۳ درجه باشد. در صورت نیاز به راهنمایی با تعمیرکار تعمیر یخچال در اصفهان در ارتباط باشید.

نحوه خوشبو کردن یخچال

بر اساس تجربیات متخصص تعمیر یخچال در اصفهان استفاده از جوش شیرین و قهوه، در یخچال باعث تغییر بوی یخچال خواهد شد. گذاشتن یک پرتقال نیمه نیز بوی مطبوعی در یخچال ایجاد خواهد کرد. استفاده از وانیل نیز به رفع بوی بد یخچال و خوشبو کردن آن کمک می‌‍کند. همچنین می‌؜توانید مقداری قهوه و زغال را درون یک توری بگذارید و درون یخچال قرار دهید.

نمایندگی یخچال در اصفهان
نتیجه‌گیری
امروزه یخچال جز وسایل جدایی ناپذیر هر آشپزخانه است برای نگهداری از این کالای پر مصرف باید نکات را به خوبی رعایت کنیم و همچنین با وجود مشکل در این وسیله با علم و آگاهی کافی در سدد رفع آن اقدام کنیم. در صورتی که حل مشکل ایجاد شده در یخچال شما در حیطه توانایی شما نیست نگران نباشید می‌‍توانید با یک تعمیرکار تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال در اصفهان | اصفهان تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال در اصفهان :

۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶
۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶

اشتراک در
اطلاع از
guest

13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب کمیلی
حبیب کمیلی
11 ماه قبل

سلام ببخشید من یخچال سامسونگg28sts اصل کره دارم
وقتی خریدیم و اوردیم خونه انگاری ضربه دیده بود ک قسمتی از لوله پشت فریزراسیب دیده بودک تعویض کزدیم و گازشو شارژ کردیم ک بعد از اون لوله های پشت بخچال برفک زد گفتن از گاز زیاده ک اومدن و گازشو کم کردن اما الان بعد یک ماه هم این صدا رو میده و هم اینک یک ساعت تا بک ساعتو ۲۰ دقیقه کار میکنه و حدود ۲۰ تا نیم ساعت خاموش میشه

najafii
najafii
11 ماه قبل

سلام سنسور برفک فریزر جنرال بیتل چند اهم هستش ؟خراب شده واز گارانتی خارج شده ،۲سال پیش هم همین مشکل پیدا کرد چون تو گارانتی بود شرکت تعویض کرد الان می خوام تهیه کنم از من می خوان چند اهم من نمی دونم ،ممنون می شم راهنمایی کنید

مینا تیموری
مینا تیموری
11 ماه قبل

برد یخچال ساید بکو یکی از قطعاتش رو برد خراب شده یعنی ترکیده. شما میتونید تعمیرش کنید؟

ئازنین جعفری
ئازنین جعفری
11 ماه قبل

ارورهای یخچال فریزر دوو رو بارها بهش برخورد کردم اما این سری حتما باید یک تعمیرکار رفعش کنه

محبوبه خانی
محبوبه خانی
11 ماه قبل

سلام
برد یخچال فریزرنیکسان را تعمیر کردم
الان فریزرخطای c1,H1
یخچال خطای H2
سرمای یخچال هم خوب هست

صدف بزرگی
صدف بزرگی
11 ماه قبل
در انتظار تایید

یخچال ما اصلا دکمه ice maker lock نداره

مرجان ضربی
مرجان ضربی
11 ماه قبل

با سلام
دستگیره یخچال بکو میخوام. متاسفانه طراحی یا جنس دستگیره خیلی خوب نیست و شکسته. از چند تا نمایندگی بکو در اصفهان سوال کردم نداشتند. شما میتونید برام تهیه کنید؟

ستار
ستار
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر
برای فرورفتگی بدنه یخچال الجی هم شما خدمات دارید یا خیر ؟

امیرحسین
 قهرمانی
امیرحسین قهرمانی
3 ماه قبل

سلام
یخچال ساید بای ساید کنوود دارم درجه اش در قسمت فریزر نمایش داده می شود ولی در قسمت یخچال فقط یک خط تیره هست.
فعلا چند ماهی هست این مشکل براش پیش امده ولی سرمایشش خوبه.
نیاز به تعمیر داره؟ هزینه تعمیرش حدودا چقدر میشه؟
از نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود اصفهان پرسیدم گفتند برد باید تعویض بشه ؟ هزینه برد چقدر هست؟

عبدالله
 پناهی
عبدالله پناهی
2 ماه قبل

سلام و درود.
نمایشگر یخچال فریز پایین دوو مدل 09E نشون میده

خدمات پس از فروش هم وقتی که اومد گقت همچین چیزی در لیست ایرادات وجود نداره ، یخچال هم که بررسی کرد ظاهرا مشکلی نداشت. دستگاه هم که خاموش روشن میکنم بعداز چند ساعتی (تقریبا 8 ساعت) دوباره همینو نشون میده. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

احمد
 کلباسی
احمد کلباسی
1 ماه قبل

من از بس زنگ زدم وپیام دادم دیگه خسته شدم همشون کلاهبردارن.همش میگن این یخچال باید تولید بشه.خوب اگه نداشتین چرا پول مردمو میگیرین باهاش کاسبی میکنین.اگه محصولات اسنوا خریدین باید صبر ایوب وعمر نوح داشته باشید.پولتون را میدین هیچکسم جواب درستی بهتون نمیده.خدا ازشون نگذره.اینا فک میکنن مردم پولشونو از سرراه آوردن تو این شرایط اقتصادی مملکت.خلاصه یک کلام اسنوانخر.

تماس با ما: 03191011297