نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان 

چرا باید تعمیر جاروبرقی دوو را به ما بسپارید ؟

 

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار
(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس جاروبرقی دوو در اصفهان

نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان | خدمات مرکزی

 

نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات جاروبرقی دوو در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات جاروبرقی دوو در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی جاروبرقی دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان

جاروبرقی تقریباً در هر خانه ای یافت می شود و وسیله ای بسیار مفید برای از بین بردن گرد و غبار و آلودگی از اتاق ها و فضاها است. با این حال، به دلیل استفاده مکرر، ممکن است دچار فرسودگی و آسیب شود و به مرور زمان جاروبرقی به طور ناگهانی دیگر آنطور که می خواهید کار نمی کند. برای تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان می توانید به معتبرترین نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان مراجعه نمایید تا بهترین خدمات را دریافت نمایید.

تعمیر جاروبرقی در نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان

وقتی می بینید که جاروبرقی شما به درستی یا با همان قدرت کار نمی کند، باید کشف کنید که علت این عیب چیست. در بسیاری از موارد ممکن است  مشکل از خود دستگاه باشد، اما ممکن است این اتفاق بیفتد که جاروبرقی به پریز برقی متصل شود که به درستی کار نمی کند. یعنی اگر خوب وصل شده باشد اما باز هم کار نکند ممکن است قطعی برق باشد که نشان می دهد برق درست به آخر نمی رسد.

در صورتی که دو شاخه را تعویض کنید و بررسی کنید که این پریز با سایر وسایل برقی کار می کند، ممکن است مشکل از منبع تغذیه جاروبرقی باشد که برق را به درستی دریافت نمی کند. در این صورت دستگاه را به درستی از برق بکشید و با نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان بگیرید تا جاروبرقی را جدا کرده و وضعیت منبع تغذیه را بررسی کنند.

نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان

تعمیر خازن معیوب در نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان

خازن وظیفه راه اندازی موتور جاروبرقی را بر عهده دارد. خازن به انرژی کافی به باتری یا برق نیاز دارد. علاوه بر این، خازن باید گشتاور خود را در طول عملیات جاری حفظ کند. اگر خازن خراب شود و دیگر به درستی کار نکند، دیگر نمی توانید موتور را روشن کنید. جاروبرقی دیگر قابل استفاده نیست و باید برای تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان به نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان بفرستید تا توسط متخصصین ما به بهترین شکل تعمیر شود.

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان

زمانی که جاروبرقی کار می کند اما به درستی مکیده نمی شود

یکی از رایج ترین مشکلات زمانی است که جاروبرقی کار می کند اما به درستی مکیده نمی شود و منشاء آن در کیسه مخزن است. هنگامی که این کیسه پر است یا پاره شده است، می تواند باعث خرابی دستگاه شود و باعث از بین رفتن مکش شود. در این مواقع مکیدن جاروبرقی قطع نمی شود اما با نیروی بسیار کمی این کار را انجام می دهد. که در این صورت می توانید به نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان مراجعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان

اما اگر این مورد شماست، اولین کاری که برای حل آن باید انجام دهید تخلیه مخزن یا تعویض کیسه است و خواهید دید که چگونه جاروبرقی شما با همان نیروی قبلی به مکیدن باز می گردد. در مواقع خاصی جاروبرقی می‌تواند کار نکند، زیرا دارای مکانیزم ایمنی است که باعث می‌شود دستگاه به طور کامل متوقف شود تا از خرابی جدی‌تری که مثلاً می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه شود، جلوگیری کند. اگر این مورد شماست، در خالی کردن باک یا تعویض کیسه شک نکنید و حدود 30 دقیقه صبر کنید تا موتور خنک شود و سیستم 100% برای شروع مجدد فعالیت آماده شود. اما در صورت عدم رفع مشکل برای تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان به نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان مراجعه نمایید تا با بهترین روش مشکل را حل کنند.

سخن پایانی

به منظور تعمیر جاروبرقی در اصفهان خود می توانید به نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان مراجعه نمایید. بهترین متخصصان ما در نمایندگی وجود دارند که می توانند به بهترین شکل مشکل جاروبرقی شما را حل کنند و آن را سالم به شما تحویل دهند.

نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان | نمایندگی جاروبرقی دوو در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان :

۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶
۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما: 03191011297