تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ظرفشویی در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

چرا باید تعمیر ظرفشویی آاگ را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان
تعمیرات ظرفشویی در اصفهان

نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی آاگ در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی آاگ در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی آاگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان

این روزها بسیاری از افراد به سبب مشغله‌های فراوانی که در زندگی دارند، سعی می‌کنند ظرف‌های خود را با استفاده از ماشین ظرفشویی شسته و تمیز نمایند. این دستگاه‌های مدرن و قدرتمند، از این توانایی برخوردار هستند که انواع ظرف‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با توان بالا شسته و تمیز نمایند. یکی از بهترین برندهای این دستگاه‌ها در بازار، ماشین ظرفشویی آاگ است. در صورتی که هر نوع مشکلی برای ماشین ظرفشویی شما به وجود آمد، می‌توانید به نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان مراجعه نموده و آن را به سرعت تعمیر کنید.

 

برای چه ایراداتی باید به نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان مراجعه نمود؟

مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان، مدت‌هاست که در این شهر به فعالیت مشغول بوده و خدمات کاملی به مشتریان ارائه می‌دهد. ماشین ظرفشویی آاگ نیز مانند هر دستگاه دیگری، ممکن است با ایراداتی مواجه شود. ممکن است شما احساس کنید که ظرفها به خوبی تمیز نمی‌شوند و یا آب دستگاه پس از شستشو به طور کامل خالی نمی‌شود. حتی ممکن است پس از روش کردن دستگاه متوجه شوید که آب به درون آن وارد نمی‌شود.

روشن نشدن دستگاه نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد برای رفع آن به نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان مراجعه می‌نمایند. هیچ فرقی نمی‌کند که مشکل و مسئله اصلی در کجاست؛ به هر حال تکنسین‌ها و مهندسین مرکز خدمات آاگ، در زمینه تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان به شما کمک خواهند کرد. در ادامه مطلب، برخی از مهم‌ترین ارورها و خطاهای این ماشین ظرفشویی را با هم بررسی می‌کنیم:

1- علت بروز ارور E1 در ظرفشویی آاگ

تجربه نشان دهنده آن است که برخی از افراد با مشاهده ارور E1، ماشین ظرفشویی خود را به یک مرکز تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان انتقال می‌دهند. این ارور به سبب خطای آب شمار رخ می‌دهد. معمولاً زمانی این خطا را مشاهده خواهید نمود که سطح آب داخل دستگاه مشخص نیست و یا به سبب زیاد بودن میزان آب درون آن، با خطای نشتی مواجه هستید. در چنین شرایطی بهتر است میزان آب، شیر فلکه و همچنین میزان فشار آب را مورد بررسی قرار دهید. اگر با مشاهده این موارد به مشکل آن پی نبردید، مسئله را از طریق نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان پیگیری کنید.

2- مشکل تخلیه نشدن آب پس از شستشوی ظروف

یکی دیگر از متداول‌ترین خطاهایی که باعث مراجعه افراد به نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان می‌گردد، ارور E3 یا مشکل تخلیه نشدن آب پس از شستشوی کامل ظروف است. برای این که بتوانید این خطا را به خوبی رفع کنید، ابتدا پمپ فیلتر تخلیه را به خوبی مشاهده نموده و مطمئن شوید که رسوبات باعث مسدود شدن آن نشده باشد. همچنین گاهی اوقات تاخوردگی و انسداد شیلنگ تخلیه آب نیز می‌تواند باعث بروز چنین خطایی گردد. علاوه بر تمامی این موارد، از سلامت پمپ تخلیه نیز مطمئن شوید. اگر این پمپ به هر علتی دچار خرابی شده باشد، می‌توان با مراجعه به مرکز تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان، آن را تعمیر و یا تعویض نمود.

نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان

3- خطای نشتی آب از داخل ماشین ظرفشویی آاگ

اگر ماشین ظرفشویی آاگ شما دچار مشکل نشتی از داخل ماشین ظرفشویی شده باشد، ممکن است ارور E4 را مشاهده نمایید. معمولاً زمانی که پمپ تخلیه آب خراب باشد، این ارور را مشاهده خواهید نمود. در قسمت پمپ تخلیه، یک واشر وجود دارد که از آن برای چفت شدن پمپ استفاده شده است. اگر این واشر به مرور زمان از بین رفته و خراب شود، با نشتی ماشین ظرفشویی خود مواجه خواهید شد. علاوه بر این، پارگی شیلنگ نیز ممکن است باعث ایجاد چنین مشکلی گردد. برای برطرف شدن این مشکل، باید بازوهای آبپاش و همچنین پمپ تخلیه را بررسی نمود. به منظور تعمیر ظرفشویی در اصفهان در صورت برطرف نشدن این خطا، بهترین راه حلی که وجود دارد، کمک گرفتن از متخصصان نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان است.

نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان | نمایندگی ظرفشویی آاگ در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ظرفشویی آاگ در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همایون
همایون
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر. ظرفشویی من ظرف ها رو خشک نمیکنه و وقتی از ماشین ظرفشویی بیرون میارمشون همونطور خیس هستن ایراد از کجاست؟؟

تماس با ما: 03191011297