نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان 

چرا باید تعمیر کولر گازی ایساتیس را به ما بسپارید ؟

 

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار
(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیر کولرگازی ایساتیس در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس کولرگازی ایساتیس در اصفهان

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان | خدمات مرکزی

 

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی ایساتیس در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولر گازی ایساتیس در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولر گازی ایساتیس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان

زمانی که روزهای گرم و طولانی تابستان از راه می رسند، شما نیاز دارید تا دوباره کولر گازی خود را راه اندازی نموده و توسط آن به کار و زندگی خود مشغول باشید. اما گاهی اوقات مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی شما به وجود آید، باعث کلافگی و سرگردانی شما می شود؛ چرا که نمی دانید این مشکلات را چگونه و از چه طریقی برطرف کنید. کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان، همواره آماده هستند تا با دانش و تجربه خود، به شما در این زمینه یاری برسانند. با ما همراه باشید تا برخی از متداول ترین مشکلات کولر گازی ایساتیس را با همدیگر بررسی کنیم.

چرا محیط زندگی ما به اندازه کافی خنک نیست؟

بسیاری از ما در شهرهایی زندگی می کنیم که تابستان های گرم و کلافه کننده ای دارد. در چنین شرایطی تنها با وجود یک کولر گازی قدرتمند است که می توان در آرامش و آسایش کامل به کار و زندگی پرداخت. اما گاهی اوقات کاربران با مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان تماس گرفته و از مشکل خنک نکردن آن شکایت می کنند. اگر کولر شما به صورت نامناسب نصب شده باشد و مقوله تراز برای آن رعایت نشده باشد، چنین مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد. هر چند کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان، به شما برای رفع آن کمک خواهند کرد، اما خوب است که شما نیز در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید. کثیف بودن فیلترها، مسدود بودن مسیر ماده سرمازا، مشکلات موتور، ترموستات و یا کمپرسور، همگی از جمله عوامل موثر بر این موضوع هستند.

عیب یابی برد کولر در نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان

یکی از بدترین مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی شما به وجود آید، خراب شدن برد الکترونیکی آن است. اگر این اتفاق برای شما رخ داد، با مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. فراموش نکنید که با خراب شدن برد، دستگاه به طور کلی نمی تواند عمل سرمایش را انجام دهد. البته خراب شدن برد، یکی از مشکلات رایجی است که معمولاً از سوی کاربران مطرح می شود. بنابراین کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان، در زمینه تعمیر و یا تعویض آن تجارب ارزشمندی دارند. پس با خیال راحت، تعمیر کولر گازی خود را به آن ها بسپارید.

آسیب دیدن سیستم کابل کشی کولر گازی ایساتیس

یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر کولر گازی به وجود آید، آسیب دیدن سیستم کابل کشی آن است. برای رفع این مشکل، بهتر است با کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان تماس بگیرید. شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که چگونه به خرابی این سیستم پی ببریم؟ در پاسخ باید بگوییم هر نوع مشکلی در سیم کشی دستگاه، موجب می شود که کولر گازی شما به صورت خودکار روشن و خاموش شود. تعمیر سیستم کابل کشی کولر، تنها از طریق تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان امکان پذیر است؛ زیرا این کار باید به صورت اصولی و دقیق انجام پذیرد.

به وجود آمدن نشتی آب برای کولر گازی ایساتیس

خوشبختانه تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان به سبب مشکل نشتی آب، در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. اگر راه خروجی آب کولر شما به سبب رسوبات مختلف مسدود شود، شاهد سرریز شدن آب از آن خواهید بود. البته گرفتگی لوله های کولر و همچنین تمام شدن شارژ گاز آن را نیز باید به این موارد اضافه کنید. در هر صورت، شما می توانید روی کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان حساب کنید. فراموش نکنید که مشکل نشتی آب، باید در اولین فرصت برطرف شود، زیرا می تواند بر روی سایر قسمت های دستگاه، تاثیر منفی بر جای بگذارد.

برای تعمیر کولر گازی در اصفهان با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان | نمایندگی کولر گازی ایساتیس در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر کولر گازی ایساتیس در اصفهان :

۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶
۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶

تماس با ما: 03191011297