تعمیر یخچال بوش در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر یخچال بوش را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال بوش در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال بوش در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال بوش در اصفهان

تعمیرات یخچال بوش در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال بوش در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال بوش در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال بوش در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

بیش از 15 سال سابقه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی بوش | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بوش در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت اصفهان تکنیک برای تعمیر یخچال بوش رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال بوش در اصفهان به نوع خرابی دستگاه الکترونیکی شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری بنا نهاده است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

یخچال وسیله ضروری هر خانه؜ایست امروزه با پیشرفت فناوری همچنان جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه می‌باشد که به توصیه نکات و نگهداری نیاز دارد برای آگاهی شما عزیزان تعمیرات یخچال بوش در اصفهان به نکات ایمنی و نگهداری از یخچال بوش می‌؜پردازیم تا شما در حفاظت و نگهداری درست این یخچال به آگاهی لازم برسید.

عیب‌یابی یکی از مسائل مهم در یخچال است و نباید آن را نادیده بگریم؛ ممکن است رفع نکردن کمترین ایراد باعث مشکلات فنی بزرگی شود. درادامه شما را با مشکلات و راه حل‌های یخچال بوش آشنا می‌کنیم.

نمایندگی یخچال بوش در اصفهان

مشکل سرما نداشتن یخچال بوش براساس تجربیات تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

یکی از مشکلات و موضوعات مهم یخچال بوش سرما نداشتن است که برای رفع ایراد آن سریع اقدام کنیم
چندین ایراد ممکن در مواجه با مشکل سرما ندراشتن یخچال:

• خرابی قطعات دیفراست

یکی از ایراداتی که ممکن است در کارکرد این نوع یخچال‌ها به وجود بیاید، دیفراست نکردن و در نتیجه کاهش سرمای فضای داخلی یخچال است. که این ایرادات می‌تواند وابسته به دلایلی باشد. از علل خرابی سیستم دیفراست یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 کم شدن تدریجی دمای یخچال فریزر
 احساس صدای زیاد یخچال
 بالا رفتن دمای یخچال فریزر یا یکی از آن‌ها
 برفک زیاد یخچال
 کار نکردن فن یخچال فریزر

شما می‌؜توانید با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان در این رابطه راهنمایی دریافت کنید.

مرکز تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

• خرابی فن‌های یخچال

اگر تیغه‌های فن به دلیل کثیفی و گرد و غبار فراوان دچار انسداد شده بود، آن؜‌ها را تمیز کنید و روغن کاری نمایید تا مثل روز اول به خوبی بچرخند.
حال اگر هیچ آثاری از یخ زدگی و کثیفی وجود نداشت و هنوز فن نمی‌چرخید، پایانه‌های الکتریکی فن را از نظر ولتاژ بررسی کنید. یک مولتی متر را به منبع تغذیه متصل نمایید. توجه کنید که گیره‌ها محفظه یخچال را لمس نکنند. حال یخچال را به برق متصل کنید، اگر مولتی متر عدد صفر را نشان دهد، یعنی هیچ برقی به موتور فن نمی‌رسد. برای حل این مشکل بهتر است با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان در تماس باشید

• موتور یا کمپرسور یخچال

خراب‌شدن کمپرسور یخچال بوش دلایل زیادی دارد از جمله کثیف بودن کندانسور. در پشت یخچال لوله‌های پیچ خورده‌ای مشاهده می‌‎‌شود که کندانسور نام دارد. اگر این لوله‌ها طی گذشت زمان گرد و خاک را جذب و روی لوله‌ها را بپوشاند گرما به درستی دفع نمی‌شود و یخچال به خوبی کار نمی‌کند و حتی ممکن است از کار بیافتد. برای تعمیر موتور با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان در تماس باشید.

• برد الکترونیکی اصلی

شکلی که برای اغلب یخچال‌های بوش به وجود می‌آید خرابی برد الکترونیکی می‌باشد. برد الکترونیکی قلب تپنده یخچال می‌باشد. اگر برد الکترونیکی یخچال معیوب یا خراب باشد ممکن است یخچال هرگز روشن نشود.
یخچال بوش و مخصوصاً ساید بای ساید بوش زمانی که مشکلی داشته باشد با نشان دادن کد ارور مخصوص به آن مشکل بر روی نمایشگر، اعلام می‌کند که یخچال مشکل دارد. زمانی که برد یخچال ایراد داشته باشد بر روی نمایشگر کد ارور E۱۰ ظاهر می‌شود. یرای راهنمایی بیشتر با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید

• کمبود گاز به علت نشتی

مشکل خاموش نشدن یخچال بوش براساس تجربیات تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

وقتی موتور استراحت نکند و یکسره کار کند ممکن است باعث خرابی موتور و یا کمپرسور یخچال شود. یکسره کار کردن یخچال و خاموش نشدن آن می‌؜تواند مربوط به موارد زیر باشد.
• برد الکترونیکی اصلی خراب می‌باشد.
• باز ماندن زیاد درب یخچال باعث این مشکل شده است.
• خرابی لاستیک دور درب یخچال سبب این ایراد است.
• گرم بودن دمای اطراف یخچال باعث ایجاد مشکل خاموش نشدن شده است
• فعال بودن حالت‌های Speed یا Power Cool در یخچال‌های ساید بای ساید دلیل این مشکل است.
• خرابی موتور یا کمپرسور یخچال باعث این مشکل می‌؜شود.
• خرابی ترموستات این مشکل را به وجود آورده است.
• مشکل در قطعات دیفراست است.
• مشکل در گاز یخچال است.
• خرابی فن‌های یخچال باعث وجود این مشکل است.
• تنظیم نادرست درجه دمای یخچال سبب این مشکل است.
• کثیف بودن کندانسور یخچال باعث این مشکل شده است.
با دقت به موارد بالا می‌توانید در صدد رفع این مشکلات اقدام کنید در این صورت می‌؜توانید با تیم مجرب تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر یخچال بوش در اصفهان

علت خرابی درب یخچال‌های بوش

بر اساس تجربیات بسته نبودن درب یخچال‌های بوش می‌تواند به ۳ دلیل بیان شود:
• دلیل اول می‌؜تواند خراب بودن نوار پلاستیکی دور درب باشد که توصیه ما این است که برای اطمینان از سالم بودن درب یخچالتان از یک ورقه کاغذی کمک بگیرید به این صورت که ورقه را بین درب و یخچال قرار بدهید و ورقه را بکشید اگر کاغذ به سختی کشیدهشد درب شما سالم است.
• دلیل دوم می‌تواند خرابی لولای درب سخچال بوش باشد، شما برای رفع این ایراد می‌؜؜؜؜توانید با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان برای دریافت راهنمایی ارتباط برقرار کنید.
• تراز نبودن یخچال می‌تواند باعث باز شدن درب یخچال شود برای اینکه یخچالتان راتنظیم کنید از شاقول استفاه کنید.

خرابی یخساز یخچال بوش و علت آن

یخساز تعبیه شده در یخچال بوش با فناوری جدید ساخته شده است و می‌؜توان با نکاه کردن به نمایش؜گر ازخراب و یا سالم بود یخساز اطمینان حاصل کرد. گرفتگی فیلتر یخ‌ساز بوش معمولاً بخاطر جرمی است که بعد از مدتی ایجاد شده و اگر تعویض نشود مسدود شود، وقتی هم که فیلتر مسدود شود قطعاً اجازه یخ‌سازی یخچال را نمی‌دهد.
از علت‌های دیگرخرابی یخ‌ساز می‌توان به عدم وجود سرمای کافی در یخچال پی برد، اگر یخچال سرمای کافی نداشته باشد به علت خراب بودن کمپرسور و یا کافی نبودن گاز یخچال است، ولی اگر فریزر یخچال سرما نداشته باشد نشانگر خرابی فن فریزر است که در این صورت باید حتماً آن را تعویض کنیدشما می‌؜توانید این کار را به تعمیرات یخچال بوش در اصفهان بسپارید.

خرابی موتور یا کمپرسور، اصلی‌ترین قسمت یخچال

اگر موتور یخچال کار نکند یعنی اینکه کل یخچال از کار افتاده است و از وظیفه؜‌های کمپرسور گردش و فشرده کردن گاز مبرد در داخل لوله؜‌های اپراتور است. بعد از خرابی موتور یخچال موتور باید تعویض یا تعمیر گردد برای تعمیر موتور می‌توانید با کارشناسان تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید.

معرفی با ارور‌های خطای یخچال بوش

• کد F۱: معیوب شدن سنسور فریز
• کد F۳: معیوب شدن دیفراست یا سیستم یخ؜زدا
• کد D۱: معیوب شدن سیستم دیفراست
• کد E۰۱: معیوب شدن سیم؜کشی کابل‌های سنسور دما
• کد E۰۲: معیوب شدن سیم؜کشی فریز
• کد E۰۳: معیوب شدن سنسور دمای موجود در کشوی یخچال
• کد R۱: معیوب شدن سنسور یا حس؜گر یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در اصفهان

نتیجه‌گیری

بعد از خرید هر یخچالی از جمله یخچال بوش ممکن است شما با مشکلاتی روبه؜رو شوید که علم و آگاهی نداشته‌اید که از یخچال بوش خود محافظت کنید و در صورت ایجاد هرگونه مشکل چه اقداماتی را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر با تعمیرات یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال بوش در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال بوش در اصفهان | تعمیرات یخچال بوش در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال بوش در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین رحمانی
حسین رحمانی
2 سال قبل

سلام،من یک سال هست که یخچال جدیدی خریدم و این اواخر یخچال اتومات انجام نمیده میشه راهنماییم کنید که چجوری این مشکل رو حل کنم ؟

مریم ملک زاده
مریم ملک زاده
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من فریزر بوش دارم که سرما ندارد و یخ نمیزنه ممنون میشم راهنماییم کنید

simin
simin
1 سال قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون ساید بوش داریم یخ میسازه اما یخ ها بیرون نمیریزد علتش چیه؟

ئازنین قهرمانی
ئازنین قهرمانی
1 سال قبل

سلام یخچال بوش دارم آب سرد میده ولی قسمت یخچالش گرمه! مشکلش چیه؟

محمدجواد
 جنتی
محمدجواد جنتی
2 ماه قبل

سلام ممنون از اطلااعات خوبتون ساید بوش داریم یخ میسازد اما بیرون نمیریزد علت چیست ؟

amir zabihi
amir zabihi
مدیر
پاسخ به  محمدجواد جنتی
2 ماه قبل

سلام خدمت شما
باید قسمت یخساز یخچال شما بررسی بشه که سینی یخساز گیر کرده یا مانعی سر راه هستش که باید برطرف بشه

احسان
 زارع
احسان زارع
2 ماه قبل

سلام یخچال فریزر سامسونگ کمبی دارم دوروزه صدای زیادی میده وقتی در یخچال را باز می کنم صدا قطع میشه صدا از داخل یخچال نه پشت آن به نظد میرسه وقتی یجچال قطه میشه این صدا شروع میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
متشکرم

مهرداد
 سبحانی
مهرداد سبحانی
1 ماه قبل

سلام
یخچال ساید من ارور e23 ای ۲۳ میده. اشکالش چیه؟
میتونید علت ارور e23 در یخچال سامسونگ را توضیح دهید.
ممنون

تماس با ما: 03191011297