تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

با پیشرفت فناوری تغییراتی گسترده در دنیای لوازم دیجیتال ایجاد شد و این دگرگونی باعث شده که با تنوع انتخاب روبه؜رو باشیم. یخچال عضو جدا نشدنی آشپزخانه است بازار دیجیتال پر شده از برند‌های مختلف برای انتخاب لوازم بر اساس کیفیت مقرون به صرفه بودن و سلیقه‌پذیر بودن است. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان در خدمت شماست.
اما این انتخاب کافی نیست باید بعد از خرید با نکات محافظت از یخچال خود آگاه باشیم یکی از یخچال؜‌های خوب موجود در بازار داخلی یخچال جنرال الکتریک است تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان برای رفع مشکلات که ممکن است با آن روبه رو شوید، در کنار شماست.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

ایرادات رایج یخچال جنرال الکتریک

ما در اینجا شما را با مشکلات رایج و عیب‌یابی یخچال جنرال الکتریک همراهی و آشنا می‌؜کنیم.
ایراد در فن؜‌های یخچال و حل مشکل طبق تجربه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان
گاهی ممکن است یخچال تولید سرمایی نداشته باشد و دمای آن بالا برود و فن کار نکند در این هنگام ممکن است یخچال ایجاد صدا داشته باشد برای اینکه متوجه بشویم فن یخچال سالم است یا نه ابتدا فن را از یخچال جدا می‌؜کنیم و به آن برق شهری را متصل می‌؜کنیم، اگر فن شروع به کار کرد متوجه می‌شویم که فن سالم است و مشکل برق‌رسانی به فن است.
اگر فن عدد صفر را نشان داد و شروع به کار نکرد فن خراب است و نیاز به تعمیر دارد. فن یخچال جنرال الکتریک از نوع اینورتری است که برای مصرف انرژی، صرفه‌جویی در برق، طول عمر زیاد و استهالک کم به وجود می‌؜آید.
فن اوپراتور یکی دیگر از فن‌های موجود در یخچال جنرال الکتریک است و وظیفه اصلی این فن گردش هوا د ریخچال و در نتیجه محافظت از مواد غذایی است.

رفع ایراد صدای زیاد و غیر قابل تحمل یخچال جنرال الکتریک

• خراب بودن فن: همانگونه که اشاره شد خرابی فن یخچال می‌؜تواند باعث ایجاد صدا شود شما با بررسی فن یخچال می‌؜توانید در صورت خرابی ؜فن را تعویض نمایید یا از تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان کمک بگیرید.
• تراز نبودن یخچال: تراز نبودن یخچال یکی از مواردی است که می‌؜تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد در یخچال شود. مکان قرارگیری یخچال و نصب دقیق آن مهم است شما برای این کار می‌؜توانید از یک استادکار کمک بگیرید و یا با استفاده از شاقول یخچال جنرال الکتریک خود را تراز نمایید.
• خرابی موتور: خرابی موتور نیز می‌؜تواند باعث ایجاد سر و صدا شود.
• خرابی کوندانسور: این مشکل می‌؜تواند باعث ایجاد سر و صدا زیاد و غیر قابل تحمل شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

دلایل خراب شدن موتور(کمپرسور) یخچال جنرال الکتریک بر اساس تجربه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

موتور یخچال به دلایل بسیار زیادی می‌؜تواند خراب شود؛ تغییر ولتاژ جریان برق، فشار زیاد به کارکرد موتور، زمان و همچنین موارد دیگر ممکن است باعث خرابی موتور شود. اصلی‌ترین قطعه یخچال موتور است که اگر خراب شود یخچال دیگر کار نمی‌؜کند، کار اصلی کمپرسو ایجاد سرما و جریان هوای سرد در یخچال است وقتی کمپرسور می‌؜سوزد نشانه؜‌هایی دارد.
سیم پیچی و اتصالات داخل کمپرسور سوخته باشد. همچنین فن خنک‌کننده از کار افتاده باشد که می‌؜تواند یکی از دلایل سوختگی کمپرسور باشد. کار نکردن فن خنک‌کننده، صدا دادن و گرم شدن مواد غذایی درون یخچال نیز می‌؜تواند از نشانه‌های سوختگی کمپرسور باشد. برای تعمیر با تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.

خرابی برد یخچال جنرال الکتریک

ما در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان شما را با معایب احتمالی برد و راه حل‌ها آشنا می‌؜کنیم. وظیفه برد کنترل تمامی موارد یخچال است، برد هر وسیله در واقع مرکز فرماندهی آن محسوب می‌؜شود حال ما در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان به راهنمایی شما برای عیب‌یابی برد می‌؜پردازیم. در اغلب مدل؜‌های یخچال جنرال الکتریک برد در پشت یخچال قرار می‌؜گیرد. دلایل خرابی برد یخچال می‌؜تواند موارد زیر باشد:
• نوسانات برق و جریان برق می‌؜تواند باعث خرابی برد شود.
• گرم شدن بیش از حد قطعات یخچال باعث آتش سوزی و در نتیجه خرابی برد و موتور یخچال می‌؜شود.
• هر قطعه‌ای عمر مفید دارد ممکن است عمر مفید این قطعه به پایان رسیده باشد.
• ضربه به یخچال نیز می‌؜تواند باعث خرابی برد شود.
• نفوذ آب و رطوبت به یخچال می‌تواند باعث ایجاد خطرات زیادی شود از جمله خرابی برد، خرابی موتور و خطر برق گرفتگی؛ بهتر است جریان اصلی برق را قطع کنید.
یخچال جنرال الکتریک یک برند محبوب است؛ که جای خود را در میان مردم جهان پیداکرده است و به خاطر دوام محصولاتش مورد استقبال عموم است؛ اما اینکه هر وسیله‌ای ممکن است دچار مشکل و خرابی شود، طبیعی است؛ برای محافظت از برد یخچال باید تعدادی از موارد را رعایت کنید:
• استفاده از محافظ
• باز نکردن برد یخچال
• احتیاط کافی در زمان حمل یخچال
• استفاده از دستمال خشک برای پاک کردن گرد و غبار یخچال
• مطالعه دفترچه راهنما
در صورت هرگونه مشکل با تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفان ارتباط برقرار کنید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

از کار افتادن یخساز یخچال جنرال الکتریک

در صورتی ک شرایط دمایی لازم برای تولید یخ وجود نداشته باشد یخساز از کار می‌؜افتد، یکی از دلایل مسدود شدن فیلتر یخ ساز است. همچنین خرابی کمپرسور و کافی نبودن گاز یخچال نیز می‌؜تواند یکی از دلایل باشد. برای کسب اطلاع بیشتر با تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.
خاموش نشدن و یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک
دلایل یکسره کار کردن یخچال می‌؜تواند موارد زیر باشد:
• خرابی ترموستات یخچال جنرال الکتریک
• تنظیم نبودن دمای یخچال جنرال الکتریک
• خرابی موتور یخچال جنرال الکتریک
• خرابی کمپرسور یخچال جنرال الکتریک
• خرابی لاستیک درب یخچال جنرال الکتریک
• خرابی برد یخچال جنرال الکتریک
• گرم بودن هوای بیرون یخچال جنرال الکتریک
در صورت مشاهده این مشکل می‌توانید برای کمک از ما با تعمیر یخچال در اصفهان تماس برقرار کنید.

مشکل نشتی گاز یخچال جنرال الکتریک

مواردی باعث نشتی گاز یخچال جنرال الکتریک می‌شوند یکی از این موارد تمیز کاری اشتباه است که باعث نشتی گاز می‌؜شود. همچنین پوسیدگی لوله‌های یخچال نیز باعث چنین مشکلی می‌؜شود. از دیگر دلایل نشتی گاز می‌توان به فرسوده بودن بدنه یخچال و وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی اشاره کرد. در صورت نشتی گاز با تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان ارتباط داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

نتیجه‌گیری

از اینکه تا اینجای کار ما را همراهی می‌؜کنید سپاس؜گزاریم با توجه به نکات و عیوب و راه حال‌های مطرح شده یخچال جنرال الکتریک همانند هر یخچال دیگری نیاز به نگهداری دارد امروزه یخچال برای زنان خانه دار یکی از وسایل ضروری است برای محافظ از آن کوشا باشیم ما در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان با افتخار در کنار شما هستیم. می‌؜توانید در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان | تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد سببی
سجاد سببی
1 سال قبل

سلام یخچال جنرال الکتریک دارم وسایلی که میزاریم ته یخچال یخ میزنن همشون چرا اینجوریه؟

جواد
 پارسا
جواد پارسا
1 ماه قبل

سلام ما یخچال فریزر جنرال داریم و الان فریزرش مشکل پیدا کرده وقتی میزنیم برق چراغ داخلش روشن میشه با آلارم درش ولی بعد از یه ساعت دیگه کار نمیکنه

تماس با ما: 03191011297