تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

چرا باید تعمیر یخچال آدمیرال را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال آدمیرال در اصفهان

تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال آدمیرال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان

برند آدمیرال یک برند چند ملیتی اروپایی است که زیر مجموعه گروه صنعتی ویرپول است. لوازم خانگی آدمیرال با شعار زندگی در کلاس جهانی، کار خود را از سال 1934، با تولید کولرهای گازی، ماشین های ظرفشویی، لباسشویی، یخچال های کوچک هتلی و … آغاز کرد. ده سال قبل آدمیرال، هدف نهایی و بزرگ خود را ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان اعلام کرد و با ایجاد چند هزار نمایندگی در جهان، از جمله نمایندگی  تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان کار خود را گسترش داد.

ما نیز در این مطلب، قصد داریم تا به طور تخصصی به بررسی یخچال های تولید این برند و نحوه عیب یابی و رفع ایراد در این دستگاهها بپردازیم. اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا برای تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان نیاز به حضور تعمیرکار وارد و آشنا به دستگاه خود دارید. در این صورت کافیست با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان

علل رایج تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان برای تعمیرات

یخچال های آدمیرال از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند. اما پس از مصرف مداوم، ممکن است دچار ایراداتی شوند که نیاز به تعمیر داشته باشند. دقت کنید در صورت ایجاد هر گونه مشکل و نیاز به تعمیر یخچال، از تکنسین مجاز تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان کمک بگیرید و کار حساس تعمیر دستگاه خود را به افراد ناشی نسپارید تا متحمل هزینه های اضافه و چند باره کاری در تعمیر یخچال آدمیرال خود نشوید.  

در ادامه چند مورد از خرابی های رایجی که توسط تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان گزارش شده است، را بررسی می کنیم.

 

یخچال آدمیرال خنک نمی شود

یخچال وظیفه دارد تا مواد غذایی و میوه ها را تازه و قابل مصرف نگه دارد. این کار از طریق خنک کردن محیط و کاهش دادن رطوبت در کابین داخلی دستگاه امکانپذیر است. اگر کمپرسور یا موتور دستگاه به مشکل بخورد، کار خنک کردن محفظه به درستی انجام نخواد شد. ایراد در ترموستات، که دمای داخل کابین را به برد دستگاه گزارش می‌دهد، دلیل رایج دیگر بروز این مساله است. خرابی برد، کثیفی کندانسور و ایراد در لاستیک عایق دور در، دلایل دیگر گرم شدن یخچال آدمیرال است. چنان چه در قسمت قبل گفته شد، باز و بسته کردن یا باز گذاشتن در یخچال و قرار دادن غذای گرم زیاد داخل آن نیز می تواند از دلایل بروز این ایراد باشد. برای حل مشکل برودت دستگاه و تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

ایراد در سیستم دیفراست یخچال آدمیرال

سیستم دیفراست یا نوفراست که در یخچال های جدیدتر از جمله یخچال های تولیدی برند آدمیرال وجود دارد، یکی از کاربردی ترین سیستم های یخچال است که زحمت خاموش کردن و شکستن یخ های یخچال و فریزر را از روی دوش کاربران برداشته است. گاها ممکن است به دلیل ایراد در این سیستم متوجه وجود برفک و یخ یا دیدن قطرات آب داخل یخچال شوید. سیستم دیفراست معمولا هر 6 ساعت یک بار به مدت ده تا بیست دقیقه در یخچال آدمیرال کار یخ و برفک زدایی یخچال را انجام می‌دهد. در صورت بروز هر گونه مشکل در هیترها، المنت، تایمر، ترموستات یا برد دستگاه، ممکن است عملکرد سیستم دیفراست دچار اشکال شود. اگر نیاز به تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان و رفع مشکل سیستم دیفراست دارید، با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید.

ایراد در دیسپنسر یخچال آدمیرال

دیگر ایرادی که باعث تماس مصرف کنندگان با تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان می‌شود، ایراد در دیسپنسر یخچال آدمیرال است. دیسپنسر، قطعه ای است که یخساز و آب سرد کن دستگاه روی آن سوار می‌شود. این قسمت یکی از بخش های به درد بخور و پر مصرف یخچال آدمیرال است. در صورتی که به دلیل یخ زدن محفظه آب، جریان ورودی آب تازه به دیسپنسر بسته شود،

عملکرد دستگاه متوقف خواهد شد. ایراد در برد، خرابی پدال، سوییچ، و اشکال در سیستم برق دستگاه، دلایل رایج دیگر خرابی این قسمت است. برای تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان، به تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان مراجعه نمایید یا با شماره‌های اصفهان تکنیک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما نیز، استفاده کنید.

وجود بخار و یا نشت آب در یخچال آدمیرال

هوای داخل یخچال باید خشک و خنک باقی بماند. اما، قرار دادن غذاهای گرم زیاد یا باز و بسته کردن مکرر در یخچال می تواند موجب از بین رفتن دمای مناسب و ایجاد رطوبت در یخچال شود. در صورتی که زهکش خروج برفک و یخ سیستم دیفراست بسته شود یا آب خروجی از یخچال بیش از ظرفیت سینی تخلیه شود، شاهد نشت آب از یخچال آدمیرال خواهیم بود. این موردی رایج اما مهم در این یخچال هاست که باید سریعا رفع شود. برای تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان توسط تکنسین های متخصص و کاربلد، با شماره های اصفهان تکنیک تماس بگیرید.

نحوه نگهداری مناسب یخچال آدمیرال

پس از بررسی انواع خرابی های شایع ثبت شده در تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان، لازم است کمی در خصوص نحوه صحیح نگهداری از این یخچال ها که باعث پیشگیری از نیاز به تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان می شود، بدانیم. در ادامه برخی از مهم ترین نکات در خصوص نگهداری یخچال را می خوانیم.

  • روزانه یخچال را بررسی و تمیز کنید. مواد غذایی که لازم ندارید را دور بریزید و اگر کثیفی در یخچال دیدید یا متوجه موردی غیرعادی مانند صدای اضافه در یخچال شدید، برای رفع آن اقدام کنید.

  • یخساز یخچال را اگر نیاز ندارید خاموش کنید. این کار مصرف برق یخچال های آدمیرال را بین 15 تا 20 درصد کاهش می دهد.

  • دمای مناسب یخچال آدمیرال، در زمستان ها 4 درجه و در تابستان ها یک یا دو درجه پایین تر است. دمای مناسب فریزر آدمیرال منفی 18 درجه سانتی گراد است.

  • در عقب طبقات یخچال منافذ گردش و تهویه هوا و یک یا چند فن وجود دارد. از قرار دادن پلاستک های بزرگ یا چیزهایی از این دست، که باعث مسدود شدن جریان هوا در یخچال می شوند جلوگیری کنید.

  • باز کردن بی دلیل در یخچال، عادتی است که در بسیاری از مردم وجود دارد. تکرار این کار در طول روز می‌تواند منجر به از دست رفتن دمای داخل کابین و مصرف زیاد برق برای خنک کردن مجدد محفظه یخچال شود.

  • دمای مناسب برای کار کردن یخچال بین 10 تا 25 درجه سانتی‌گراد است. قرار دادن یخچال در نزدیکی وسایل گرمازا مانند شوفاژ یا اجاق گاز، باعث اختلال در عملکرد آن خواهد شد.

  • تعویض فیلترهای یخساز و آب سرد کن، تمیز کردن فن و کندانسور و بررسی شارژ گاز یخچال، کارهاییست که باید هر 6 ماه یک بار توسط تکنسین یخچال انجام شود.

ممکن است با وجود نگهداری مناسب، به مرور زمان و با خرابی قطعات، نیاز به تعمیر  یخچال آدمیرال در اصفهان پیدا کنید. در این صورت حتما باید از قطعات یدک فابریک تهیه شده از تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان برای تعمیر دستگاه استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

تعمیرات در نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان

در بالا در خصوص مهم ترین دلایل تماس مصرف کنندگان با تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان برای تعمیر دستگاه، مطالبی را خواندیم. اما ممکن است مشکلات دیگری نیز برای دستگاه شما رخ بدهد که برای رفع تمام این موارد، می توانید با شماره های اصفهان تکنیک تماس بگیرید. کار تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان، کاری بسیار تخصصی است و برای انجام آن نیاز به استفاده از قطعات یدک اصلی یخچال آدمیرال است.

تکنسین های اصفهان تکنیک، با حداقل ده سال سابقه کار تخصصی تعمیر یخچال در اصفهان، با دستگاه شما آشنایی کامل دارند و تا حد امکان به انجام تعمیرات به جای تعویض قطعات می‌پردازند. علاوه بر تمام موارد فوق، تکنسین های با تجربه و متعهد اصفهان تکنیک، تمام خدمات ارائه شده خود را تصمین می کنند. این ها مهم ترین دلایل اقبال گسترده مردم عزیز اصفهان، به اصفهان تکنیک، برای تعمیر لوازم منزل در سالهای اخیر بوده است. برای استفاده از این خدمات با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان | تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیدحسین امیدی
سیدحسین امیدی
2 ماه قبل

با سلام. یخچال فریز ادمیرال با برد دیجیتال بعد از روشن شدن خوب سرد میشود ولی وقتی که اتومات میکند دیگر روشن نمی شود و مجبور میشویم دوباره خاموش روشن کنیم. گاهی هم بدنه یخچال گرم میشود . لطفا راهنمایی کنید. سپاس

فرهاد
 تقی زاده
فرهاد تقی زاده
1 ماه قبل

یخچال فریزر ما آدمیرال هست الان مدت ۴ الی ۵ روزه که تا روشن و خاموشش نکنیم استارت نمیکنه خواستم ببینم علتش چی هست با سپاس از شما

تماس با ما: 03191011297