تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر یخچال ال جی را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال ال جی در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال ال جی اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال ال جی در اصفهان

تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال ال جی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

این مرکز با بیش از 15 سال سابقه درخشان و ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان طبق نرخ اتحادیه، در خدمت شما است | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال ال جی در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

یکی از اصلی ترین نیازهای انسان، نگهداری از مواد غذایی و تامین این نیاز در فصول مختلف سال بوده است که این نیاز به کمک یخچال رفع شده است. حفظ غذاها در دوران گرم سال در کنار سرد، خنک و تازه نگه داشتن میوه ها و نوشیدنی ها، از جمله وظایف یخجال ها هستند. یخچال های برقی از قطعات مختلفی استفاده می‌کنند تا بتوانند، دمای داخل کابین را به کمک سیستم تبرید و هدایت هوای گرم به خارج از کابین یخچال، خنک کنند.

گاها این قطعات دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. کار تعمیر دستگاههای هر برند، متفاوت بوده و نیاز به تجربه و مهارت دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم، به بررسی ایرادات رایج تر ثبت شده در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، روشهای نگهداری و سایر مسائل مهم این دستگاهها بپردازیم. شما نیز برای تعمیر یخچال ال جی در اصفهان توسط تعمیرکار متخصص و با دانش می‌توانید با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان

مزایای استفاده از یخچال ال جی

یکی از با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار داخلی کشورمان که البته نسبت به سالهای قبل کمیاب شده است برند ال جی است. موارد مختلفی باعث استقبال مشتریان از دستگاهها ساخت این برند شده است. با هم تعدادی از مزایای اصلی دستگاههای موجود در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان را می‌خوانیم.

استفاده از موتور خطی اینورتر

ال جی به کمک کمپرسور خطی، در زمینه های صرفه جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، پیشرفت بسیار زیادی داشته است. کمپرسور خطی قدرت خنک کنندگی را به میزان موثری کنترل می‌کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی کاهش می‌دهد.

استفاده از این کمپرسورها به جای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا به طور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می شود. شاید به همین دلیل است که ال‌ جی حاضر شده تا کمپرسور خطی یخچال ‌های خود را تا ده سال ضمانت کند.

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

فیلترهای هوشمند

دیگر مزیتی که با مراجعه به تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، در دستگاههای ساخت این شرکت پیدا خواهید کرد، فیلتر هوای هوشمند است. موردی که نه تنها باعث از بین رفتن باکتری ها تا میزان %۹۹.۹۹۹ درصد می‌شود، بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل ممکن می رساند. علاوه بر این، می توانید مواد غذایی را در شرایط محیطی پاکیزه تر و تازه تر نگهداری کنید.

لامپ های LED یخچال ال جی

لامپ ‌های LED ۲ برابر روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند. این لامپ ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می‌شوند. همچنین با حذف لامپ‌ های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

کنترل یخچال با تلفن همراه

در سالهایی که دنیا به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود، یخچال ال جی نیز راهی برای وصل شدن به دنیای بدون محدودیت اینترنت پیدا کرده است. این یخچال ها از طریق فناوری ™Smart ThinQ ، می توانند به تلفن هوشمند وصل شوند و حتی در مواقعی که در منزل نیستید، کنترل و عیب یابی دستگاه انجام شود یا تنظیم دمای آن را انجام داد.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

تازگی بیشتر در کشوی مخصوص

جدیدترین تکنولوژی که می‌توانید در دستگاههای موجود در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان پیدا کنید، مربوط به تازه نگه داشتن مواد غذایی است. ممکن است شما هم برای متعادل نگه داشتن رطوبت مواد غذایی، از روزنامه یا پلاستیک استفاده کنید. فن‌آوری Moisture Balance Crisper کشویی است مجهز به یک صحفه مشبک خلاقانه که کمک می‌کند رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود.

در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطرات آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می‌‌شوند، در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی خواهد ماند.

ارورهای رایج ثبت شده در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

سیستم عیب یابی خودکار، یکی از قابلیت های مثبت یخچال های سامسونگ است که به کاربر و تعمیر کار این امکان را می‌دهد، تا به سرعت ایراد دستگاه را متوجه شده و برای رفع آن اقدام نمایند. در ادامه با تعدادی از پرتکرارترین ایرادات ثبت شده در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، آشنا می‌شویم.

مرکز تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

ارور DH:

این ارور مربوط به هیتر المنت یخچال های نوفراست ال جی است. مراجعه به تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، به دلیل خرابی سیستم نوفراست یخچال ال جی، امری نسبتا رایج است. سیستم نوفراست یخچال های ال جی، عمدتا هر هشت ساعت یک بار، به مدت پانزده تا بیست دقیقه تمام یخ ها و برفک های کوچک تشکیل شده در بدنه داخلی را از بین می‌برد.

اگر لاستیک دور درب یخچال خراب باشد یا درب آن به درستی بسته نشود یا دریچه های تهویه هوا مشکل داشته باشد و بسته شده باشند، احتمالا باز هم سیستم نوفراست به مشکل خواهد خورد و لازم است برای تعمیر یخچال ال جی در اصفهان اقدام نمایید.

ارور FS:

این ارور مربوط به سنسور فریزر می باشد. سنسور و اتصالات آن را چک کنید. در صورت تشخیص تکنسین تعمیر یخچال ال جی قطعات مختلف دستگاه مانند ترمیستور، اتصالات سیم ها و یا PCB اصلی ممکن است به تعویض نیاز داشته باشند. در این صورت لازم است تکنسین تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، دستگاه شما را بررسی نماید.

ارور RS:

مانند مورد قبل ولی این بار سنسور یخچال ایراد پیدا کرده است.

ارور HS:

سنسور رطوبت دستگاه ایراد پیدا کرده است. یخچال به طور دائم، هوای گرم را خارج کرده و داخل کابین را خنک می‌کند. اگر رطوبت محیط بیرون زیاد باشد یا دمای بیرون کمتر از 5 درجه سانتی گراد باشد، عملکرد یخچال دچار ایراد می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

ارور IS:

این ایراد مربوط به دستگاههای دارای یخساز ال جی است. دلایل متعددی می تواند منجر به بروز اشکال در کار یخ‌ساز شود. خرابی شیر برقی یخچال ال جی، قطع ورودی آب به یخساز، خرابی قطعات الکتریکی آن نظیر ایراد در یخ ساز، خرابی موتور یخ ساز، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، خرابی سنسور، خرابی برد و مسدود شدن انواع فیلتر یخچال و خاموش بودن دکمه یخ‌ساز از دلایل بروز این خطاست. برای تعمیر یخچال خود به تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، مراجعه نموده یا با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور RT:

خطای دمای محیط است که در قسمت قبل توضیح داده شد.

ارور GF:

این ارور مربوط به فلومتر یا جریان سنج دستگاه شماست. فشار آب را بررسی نمایید. اگر فشار آب منزل نرمال بود، فلومتر ممکن است معیوب شده باشد.

ارور FF:

ارور حاکی از ایراد در فن اواپراتور یخچال است. موتور فن اواپراتور، برد کنترلی و سیم ها و اتصالات جز اجزایی هستند که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شوند.

در بالا تعدادی از رایج ترین ایرادات ثبت شده در تعمیر یخچال در اصفهان را خواندیم. برای رفع این ارورها و تعمیر یخچال ال جی در اصفهان، می توانید با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید. اما در مدل های قدیمی تر، ارورها به شکل بالا وجود ندارند و برای تعمیر دستگاه لازم است نشانه های خرابی یخچال را در نظر گرفت تا بتوان برای تعمیر یخچال ال جی در اصفهان اقدام کرد. در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

تعمیر در تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

انجام تعمیرات در مرکز تعمیرات اصفهان تکنیک، خیال شما را بابت استفاده از قطعات اصلی تهیه شده از تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان راحت خواهد کرد. علاوه بر این، مرکز تعمیرات اصفهان تکنیک برای تعمیر یخچال ال جی در اصفهان، از تکنسین های دوره دیده، با حداقل هشت سال سابقه کار تعمیرات که خدمات ارائه شده خود را تضمین می‌کنند استفاده می‌نماید. برای استفاده از این خدمات با شماره های ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶یا ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان | تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال ال جی در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرام
مهرام
2 سال قبل

سلام.دستگاه من مدتی هستش که اینقدر برفک زده که در اون به زور بسته میشه ممنون میشم راهنماییم کنید که چه کاری برای حلش باید انجام بدم !

فرهاد تقی زاده
فرهاد تقی زاده
1 سال قبل

سلام یخچال ساید ال جی ما اصلا یخ نمیزنه موتور و برد هم به نظر سالمه سنسورها هم تست شده سالم هستن علت اینکه یخ نمیزنه چیه لطفا شما بفرمایید مشکل از کجاست من باید چکار کنم ممنون میشم پاسخ بدید

ستار
ستار
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر
برای رفع فرو رفتگی یخچال الجی هم شما خدمات دارید یا خیر ؟

محمد
 گلپایگانی
محمد گلپایگانی
2 ماه قبل

سلام و خسته نباشید یخچال الکترواستیل مدل SE27 داریم که فاصلابش دارای یه محفظه است که هیچگونه پیچ برای اتصال ندارد و جدا نمیشه ممنون میشم بگید با این شرایط چطور تمیزش کنم؟

رمضان
 عزیزی
رمضان عزیزی
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید یک یخچال دوقلو الکترواستیل دارم که ارور FO داده غلتش از چی هست و چطور برطرفش کنم؟

تماس با ما: 03191011297