تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ظرفشویی در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

جرم گیر ظرفشویی بوش

یکی از مهم ترین کارهایی که برای حفظ عملکرد ظرفشویی و دوام بیش تر قطعات آن باید انجام داد، جرم گیری دستگاه است. املاح موجود در آب مصرفی ظرفشویی، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه ایجاد می کنند که می تواند سبب خوردگی و آسیب دیدن قطعات مختلف شود. به همین دلیل، در ظرفشویی هم مانند لباسشویی، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می کند از جرم گیر استفاده می شود. اگر قصد خرید جرمگیر 5 عددی ماشین ظرفشویی بوش را دارید، می توانید آن را از طریق همین سایت خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این جرمگیرها بپردازیم.

بررسی های ویژگی جرم گیر ظرفشویی بوش

جرمگیر 5 عددی مخصوص ماشین ظرفشویی بوش با برند کاربونا در بازار عرضه می شود. برندی شناخته شده در زمینه تولید انواع جرمگیر که اگر چه مخصوص ظرفشویی های بوش تولید می شود؛ اما، این مزیت را دارد که در دستگاههای سایر برندها نیز، کاربردی بوده و می توان از آن استفاده کرد.
جرم گیرهای کاربونا، حاوی 5 بسته پنجاه گرمی هستند که هر کدام از این بسته ها، برای یک بار جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود پس از حدود سی بار استفاده از دستگاه، یک بار از جرم گیر ظرفشویی بوش استفاده نمایید تا دستگاه عاری از هر گونه جرم و رسوب شود. اگر به تازگی متوجه بوی بدی در ظرفشویی خود شده اید، می توانید این مشکل را نیز، با استفاده از این جرم گیرها، که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است، و به لحاظ کیفی و عملکردی توسط این سازمان تاییده شده، برطرف نمایید.
برای خرید جرم گیر ظرفشویی بوش، کافیست با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

جرم گیر بوش

چرا باید تعمیر ظرفشویی بوش را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان
تعمیرات ظرفشویی در اصفهان

نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی بوش | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی بوش در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت اصفهان تکنیک رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان به نوع خرابی دستگاه ظرفشویی، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
مرکز ما با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز اصفهان تکنیک دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان

اگر بخواهیم به یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در بازار اشاره کنیم، مسلماً از ظرفشویی بوش نام خواهیم برد. بوش یکی از کمپانی‌های قدیمی و قدرتمند تولید کننده لوازم خانگی در آلمان است که محصولات آن در تمامی کشورها و به خصوص ایران طرفداران بی‌شماری دارد. طراحی ماشین‌های ظرفشویی این برند به گونه‌ای است که با قدرت هر چه تمام‌تر ظروف را شسته و تمیز می‌نمایند. همچنین دوام و استقامت آن‌ها بسیار بالاست و در صورت بروز هر نوع مشکلی در ساختار آن‌ها، می‌توان از طریق نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا چند نوع از ارورهای این ماشین ظرفشویی را با هم بررسی کنیم.

نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان

کد خطای E03 یا F03 و عدم پر شدن ظرفشویی از آب

زمانی که ماشین ظرفشویی شما نتواند در یک زمان مشخص پر از آب شود، ممکن است با خطای E03 یا F03 بر روی صفحه نمایش آن مواجه شوید. زمانی که ماشین ظرفشویی شما آب کافی برای شستشو را در اختیار نداشته باشد، ممکن است به صورت خودکار، همان میزان آبی که درون آن وجود دارد را نیز تخلیه کند. خوشبختانه تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان با وجود چنین خطایی، بسیار آسان است.

البته شما می‌توانید قبل از مراجعه به نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان، بخش‌های مختلف دستگاه را بررسی نموده و در صورت توانایی، اقدام به رفع آن نمایید. برای انجام این کار اقدام به بررسی سیستم آبرسانی و شیلنگ ورودی نمایید. همچنین مطمئن شوید که فیلتر ورودی آب مسدود نباشد و سنسور سطح آب کاملاً سالم باشد. در نهایت پمپ تخلیه را بررسی نموده و در صورت آسیب دیدن آن، توسط متخصصان ماهر و با تجربه، اقدام به تعویض آن نمایید.

برطرف نمودن کد خطای E05 یا F05 در نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان

گاهی اوقات در اثر آسیب دیدن سنسور تشخیص میزان آب، شاهد نمایش کد خطای E05 یا F05 در نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش هستیم. زمانی که ماشین ظرفشویی شما پر از آب شود، اما سنسور مخصوص آن نتواند کافی بودن آب را تشخیص دهد با کد خطای E05 یا F05 مواجه خواهید شد. قبل از تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان در اثر بروز این خطا، باید مراحل مختلفی را طی کنید. در ابتدا سنسور سطح مخزن را به خوبی بررسی کرده و مطمئن شوید که هیچ نوع گرفتگی و کثیفی در ساختار آن وجود نداشته باشد. همچنین اتصالات، سیم کشی و شیر برقی را نیز مورد بررسی قرار دهید. در پایان اگر مشکل برطرف نشد، باید تکنسین‌های نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان برد الکتریکی آن را تعمیر نمایند.

 

ماشین ظرفشویی بوش ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید

گاهی اوقات ظرف‌ها را درون ماشین ظرفشویی قرار می‌دهید و دستگاه طبق معمول شروع به شستن ظرف‌ها می‌نماید. اما پس از آن که ظرف‌ها را از درون ماشین خارج کردید، متوجه می‌شوید که بر روی آن‌ها اثرات لکه و چربی باقی مانده است. در واقع ظرف‌ها به خوبی تمیز نشده‌اند و شما نگران وجود یک اشکال جدی در ماشین ظرفشویی خود می‌شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که به یک مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان مراجعه کنید، به خوبی کناره‌های ماشین ظرفشویی، اطراف واشر لاستیکی و فیلتر تخلیه آن را مشاهده کنید. ممکن است باقی ماندن پسماند مواد غذایی، چربی و هر نوع آلودگی در آن، باعث بروز این مشکل گردد.

اگر با تمیز کردن ماشین ظرفشویی همچنان مشکل به قوت خود باقی بود، آن را به نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان نشان دهید. کارشناسان این مراکز بازوها، فیلتر و سایر قسمت‌های ماشین را بررسی نموده و آن را به خوبی تعمیر می‌کنند.

تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان

ماشین ظرفشویی آب را به خوبی تخلیه نمی‌کند

تعمیر ظرفشویی در اصفهان به سبب عدم تخلیه کامل آب، توسط کارشناسان ماهر و با تجربه انجام می‌شود. گاهی اوقات خرابی پمپ و یا مسدود بودن آن، باعث بروز چنین مشکلی می‌گردد. فراموش نکنید که مشکل عدم تخلیه آب و باقی ماندن آب در دستگاه ظرفشویی بوش، یکی از مشکلات بسیار جدی است که تنها از طریق متخصصان نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان قابل تعمیر است. بنابراین برای تعمیر آن، تعلل نکنید؛ زیرا نشتی ممکن است باعث سرریزی آب شده و نه تنها آشپزخانه شما را کثیف نماید، بلکه ممکن است مشکلات کاملاً جدی برای ماشین ظرفشویی به وجود آورد.

نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان | نمایندگی ظرفشویی بوش در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسترن قلی زاده
نسترن قلی زاده
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر؛ من یه ظرفشویی بوش دارم که به تازگی ارور E03 میده اما نمیدونم برای چی.

تماس با ما: 03191011297