تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ظرفشویی در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

جرم گیر ظرفشویی ال جی

یکی از مهم ترین کارهایی که برای حفظ عملکرد ظرفشویی و دوام بیش تر قطعات آن باید انجام داد، جرم گیری دستگاه است. املاح موجود در آب مصرفی ظرفشویی، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه ایجاد می کنند که می تواند سبب خوردگی و آسیب دیدن قطعات مختلف شود. به همین دلیل، در ظرفشویی هم مانند لباسشویی، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می کند از جرم گیر استفاده می شود. اگر قصد خرید جرمگیر 5 عددی ماشین ظرفشویی ال جی را دارید، می توانید آن را از طریق همین سایت خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این جرمگیرها بپردازیم.

بررسی های ویژگی جرم گیر ظرفشویی ال جی

جرمگیر 5 عددی مخصوص ماشین ظرفشویی ال جی با برند کاربونا در بازار عرضه می شود. برندی شناخته شده در زمینه تولید انواع جرمگیر که اگر چه مخصوص ظرفشویی های ال جی تولید می شود؛ اما، این مزیت را دارد که در دستگاههای سایر برندها نیز، کاربردی بوده و می توان از آن استفاده کرد.
جرم گیرهای کاربونا، حاوی 5 بسته پنجاه گرمی هستند که هر کدام از این بسته ها، برای یک بار جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود پس از حدود سی بار استفاده از دستگاه، یک بار از جرم گیر ظرفشویی ال جی استفاده نمایید تا دستگاه عاری از هر گونه جرم و رسوب شود. اگر به تازگی متوجه بوی بدی در ظرفشویی خود شده اید، می توانید این مشکل را نیز، با استفاده از این جرم گیرها، که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است، و به لحاظ کیفی و عملکردی توسط این سازمان تاییده شده، برطرف نمایید.
برای خرید جرم گیر ظرفشویی ال جی، کافیست با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

جرم گیر ال جی
تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان

چرا باید تعمیر ظرفشویی ال جی را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی ال جی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیرات ظرفشویی در اصفهان
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی ال جی در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت اصفهان تکنیک رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات ظرفشویی ال جی خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان به نوع خرابی دستگاه ظرفشویی ال جی شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری خواهد شد.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان

این روزها با وجود انواع و اقسام دستگاه‌ها و لوازم خانگی، زندگی برای ما انسان‌ها آسان‌تر شده است. تا چند سال اخیر مجبور بودیم حجم بالایی از ظرف و ظروف را با دستان خود شسته و تمیز کنیم. این کار نیاز به زمان و انرژی فراوانی داشت. اما با ابداع دستگاه ظرفشویی، می توان حجم بالایی از ظرف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شسته و تمیز نمود. یکی از بهترین برندهای این دستگاه در بازار، برند ال جی است. در ادامه مطلب برخی از ارورها و خطاهای این ماشین ظرفشویی را برای شما عزیزان خواهیم گفت. همچنین شما می‌توانید برای برطرف کردن این خطاها، به نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان

خرابی موتور ظرفشویی و تعمیر آن در نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان

معمولاً خرابی‌هایی که در موتور ظرفشویی ال جی به وجود می‌آیند، با کد LE در صفحه نمایش این دستگاه مشاهده می‌شوند. همان گونه که می‌دانید اصلی‌ترین بخش تشکیل دهنده یک ماشین ظرفشویی، موتور آن است. بنابراین با مشاهده این کد، سریع دستگاه خود را به مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان انتقال دهید. البته کارشناسان عقیده دارند مشکلات دیگری نیز می‌توانند باعث ایجاد ارور LE شوند؛ از جمله این خطاها می‌توان به پارامترهای زیر اشاره نمود:

  • آسیب دیدن سیم‌کشی دستگاه ظرفشویی
  • قفل شدن پروانه دستگاه
  • قفل شدن روتر موتور ظرفشویی ال جی
  • قفل شدن تیغه یا بلید ظرفشویی
  • به وجود آمدن مشکل در قسمت برد اصلی ماشین ظرفشویی
  • تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان

ارور AE و نشتی ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما در هنگام شستشو دچار نشتی شود، ممکن است کد AE را بر روی نمایشگر آن مشاهده نمایید. معمولاً این کد زمانی ظاهر می‌شود که یک مشکل در سنسور دستگاه به وجود آید. خوشبختانه این مشکل در نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان، به خوبی قابل برطرف شدن است. بنابراین باید از کارشناسان این مراکز کمک بخواهید. در برخی از مواقع نیز مشاهده ارور AE به سبب وجود مشکلاتی مانند شکسته شدن لوله کنار موتور، آسیب دیدن پمپ تخلیه، سنسور شناور و یا اشکالات در سیم کشی اتفاق می‌افتد. بهتر است که تمامی این موارد، توسط تکنسین‌های مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

ارور NE و مشکل در میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی

زمانی که با خطای NE بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی ال جی خود مواجه شدید، بدانید که در میکروسوئیچ آن مشکلاتی به وجود آمده است. سوئیچ به همراه نیروی موتور، آب را از قسمت بازوی شستشوی پایین به سمت وسط و بازوی شستشوی بالا می‌برد؛ همچنین برعکس این حرکت را تکرار می‌کند تا ظرف‌ها به خوبی شسته شوند. این امر در مدت زمان تقریبی 90 ثانیه اتفاق می‌افتد. زمانی که ارور NE مشاهده می‌شود، به این معناست که موقعیت سیگنال میکروسوئیچ برای رسیدن به برد اصلی به اشتباه دچار تغییر می‌شود. معمولاً برای رفع این مشکل باید به نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان مراجعه نمایید تا کارشناسان آن نسبت به تعویض میکروسوئیچ اقدام نمایند.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان

مراجعه به مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان برای رفع ارور PF

اگر شما نیز در هنگام شستشوی ظروف خود کد خطای PF را مشاهده نمودید، بدانید که در سیستم برق کشی دستگاه یک مشکل جدی به وجود آمده است. متخصصان نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان، می‌توانند در این زمینه به شما کمک فراوانی نمایند. البته پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به مراکز تعمیر ظرفشویی در اصفهان، نسبت به اتصال سیم‌ها و سالم بودن کلید‌های قطع و وصل آب مطمئن شوید. اگر برای شما امکان دارد می‌توانید دستگاه را ری استارت کرده و دوباره آن را روشن کنید. آموزش ریست کردن ماشین ظرفشویی ال جی، در دفترچه راهنمای آن وجود دارد. در صورتی که با انجام این امور مشکل همچنان به قوت خود باقی است، بدانید که زمان آن رسیده است که ماشین ظرفشویی خود را به یک نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان ببرید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان | نمایندگی ظرفشویی ال جی در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ظرفشویی ال جی در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید موسی هاشمی
سید موسی هاشمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشین؛ ارور pf در ظرفشویی نشون دهنده ی چی هستش؟؟

تماس با ما: 03191011297