تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ظرفشویی در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

جرم گیر ظرفشویی سامسونگ

یکی از مهم ترین کارهایی که برای حفظ عملکرد ظرفشویی و دوام بیش تر قطعات آن باید انجام داد، جرم گیری دستگاه است. املاح موجود در آب مصرفی ظرفشویی، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه ایجاد می کنند که می تواند سبب خوردگی و آسیب دیدن قطعات مختلف شود. به همین دلیل، در ظرفشویی هم مانند لباسشویی، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می کند از جرم گیر استفاده می شود. اگر قصد خرید جرمگیر 5 عددی ماشین ظرفشویی سامسونگ را دارید، می توانید آن را از طریق همین سایت خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این جرمگیرها بپردازیم.

بررسی های ویژگی جرم گیر ظرفشویی سامسونگ

جرمگیر 5 عددی مخصوص ماشین ظرفشویی سامسونگ با برند کاربونا در بازار عرضه می شود. برندی شناخته شده در زمینه تولید انواع جرمگیر که اگر چه مخصوص ظرفشویی های سامسونگ تولید می شود؛ اما، این مزیت را دارد که در دستگاههای سایر برندها نیز، کاربردی بوده و می توان از آن استفاده کرد.
جرم گیرهای کاربونا، حاوی 5 بسته پنجاه گرمی هستند که هر کدام از این بسته ها، برای یک بار جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود پس از حدود سی بار استفاده از دستگاه، یک بار از جرم گیر ظرفشویی سامسونگ استفاده نمایید تا دستگاه عاری از هر گونه جرم و رسوب شود. اگر به تازگی متوجه بوی بدی در ظرفشویی خود شده اید، می توانید این مشکل را نیز، با استفاده از این جرم گیرها، که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است، و به لحاظ کیفی و عملکردی توسط این سازمان تاییده شده، برطرف نمایید.
برای خرید جرم گیر ظرفشویی سامسونگ، کافیست با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

جرم گیر سامسونگ

چرا باید تعمیر ظرفشویی سامسونگ را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در اصفهان
تعمیرات ظرفشویی در اصفهان

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه | ارائه مناسب ترین قیمت تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت اصفهان تکنیک رایگان است و شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان به نوع خرابی دستگاه ظرفشویی سامسونگ، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
مرکز ما با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

یکی از دستگاه های قدرتمندی که این روزها زندگی را برای ما آسان نموده، ماشین ظرفشویی است. شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید آن به فعالیت مشغول هستند که یکی از بزرگ ترین آن‌ها، کمپانی سامسونگ است. این دستگاه ها تمامی ایرادات و اشکالات خود را با کدهای خطای مخصوصی نشان می دهد. بی توجهی به این کدها موجب می‌شود که ماشین ظرفشویی شما به سرعت خراب شود. شما می‌توانید برای برطرف شدن این خطاها، به نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان مراجعه نمایید. در ادامه مطلب، برخی از مهم‌ترین کد‌های خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

مراجعه به نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان به سبب مشکل تخلیه نشدن آب

اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین علل تماس افراد با مراکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان اشاره کنیم، باید از مشکل عدم تخلیه آب دستگاه نام ببریم. این اشکال با کد خطای 5E بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می‌شود. این کد نشان دهنده آن است که آب تخلیه نمی‌شود و یا تخلیه آن با سرعت بسیار پایینی انجام می‌شود. اگر پس از پایان شستشوی ظروف مشاهده کردید که در کف دستگاه، آب جمع شده است، بدانید که در مسیر تخلیه آن یک مشکلی به وجود آمده است. برای حل این مشکل باید فیلتر را تمیز کرده و شیلنگ آن را بررسی کنید که تاخوردگی و جمع شدگی نداشته باشد. اگر مشکل همچنان به قوت خود باقی بود، حتماً با کارشناسان نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

شنیده شدن صدای غیر طبیعی از ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که ماشین ظرفشویی سامسونگ از آن برخوردار می‌باشد این است که در هنگام  شستشوی ظروف، با کمترین میزان سر و صدا این کار را انجام می‌دهد. اما شنیده شدن صدای غیر طبیعی از ماشین ظرفشویی، یکی از مهم‌ترین علت‌های مراجعه افراد به مراکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان است. ذکر این نکته ضروری است که شنیده شدن صدای ناهنجار در هنگام شستشوی ظروف، در هر کدام از مراحل شستشو متفاوت است. اگر همان ابتدای شستشو این صداها را می‌شنوید، به سبب درست چیده نشدن ظروف است که با پره‌های اسپری آب برخورد می‌کند. البته خرابی جت پمپ یا همان موتور شستشو نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. در چنین شرایطی حتماً از کمک تکنسین‌های نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان بهره ببرید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان به سبب شستشوی کثیف ظروف

یک ماشین ظرفشویی به گونه‌ای طراحی شده است که ظروف را با دقت هر چه تمام‌تر شسته و تمیز می‌کند. به گونه‌ای که هیچ اثری از لکه و چربی بر روی آن‌ها باقی نمی‌ماند و شما می‌توانید با خیال راحت از این ظروف برای پخت یا سرو غذا استفاده کنید. اما گاهی اوقات متوجه می‌شویم که ظروف به خوبی تمیز نشده‌اند و این موضوع علل مختلفی دارد. به عنوان مثال کثیف بودن فیلترهای کف دستگاه، خرابی المنت و یا مسدود بودن آبفشان‌ها، از جمله مهم‌ترین علل به وجود آمدن این مشکل است. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان، مشکل تمیز نشدن ظرف‌ها پس از شستشو را به کلی برطرف کنید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

روشن بودن چراغ نمک دستگاه ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی به وجود آید، روشن بودن چراغ نمک یا جلا دهنده است. زمانی که شما جلا دهنده و نمک را به میزان کافی درون ماشین ظرفشویی ریخته‌اید، اما باز هم این چراغ روشن شده است، نشان دهنده یک مشکل جدی در عملکرد ماشین ظرفشویی است. تعمیر ظرفشویی در اصفهان به سبب روشن بودن چراغ نمک، قابل انجام است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای برطرف شدن این کد خطا، از کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان کمک بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان | نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما فلاحی زاده
نیما فلاحی زاده
2 سال قبل

سلام خسته نباشین، ماشین ظرفشویی من آب کثیف رو تخلیه نمیکنه و آب کثیف داخل ظرفشویی میمونه چرا اینطوری شده؟ ایرادش کجاست؟

تماس با ما: 03191011297