نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان

محتوای صفحه

نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان | خدمات مرکزی

 

نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج گلدیران در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیرات پکیج در اصفهان
مرکز تعمیر پکیج در اصفهان

چرا باید تعمیر پکیج گلدیران را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج گلدیران در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج گلدیران | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان

هر پکیج با هر برندی پس از گذر زمان دچار فرسودگی می؜شود. تصور کنید در فصل زمستان برای پناه به خانه؜ای گرم وارد منزلتان شوید و با سردی منزلتان مواجه شوید. شما با مطالعه این مقاله به دانش عیب یابی مشکلات پکیج گلدیران دست پیدا می؜کنید. در اینجا به مشکلات و معایب رایج پکیج گلدیران و همچنین راه؜حل؜های موجود می؜پردازیم. نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان در این زمینه در کنار شماست

در دنیای امروز با پیشرفت صنعت لوازم جانگی، موتورخانه؜ها جای خود را به پکیج داده؜اند. پکیج یک سیستم گرمایشی است که در دو نوع دیوار و زمینی عرضه می؜شود. دلایل محبوبیت پکیج؜ها نسبت به موتورخانه؜ها حجم کم و مقرون به صرفه بودن و شرایط نگهداری راحت تر آن؜هاست. با ما همراه باشید.

نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان

علت روشن نشدن پکیج

مهمترین مشکلی که هر مشتری می؜تواند با آن مواجه شود روشن نشدن پکیج می؜باشد. اگر دستگاه شما روشن نمی؜شود، نگران نباشید. ما در این قسمت به راه؜حل؜هایی برای رفع این مشکل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  • مشکل در پریز برق مورد استفاده دلیل روشن نشدن دستگاه شده است.
  • مشکل در محافظ برق مورد استفاده نیز دلیل چنین مشکلی است.
  • مشکلات برقی در اتصالات داخلی پکیج باعث روشن نشدن این مشکل است بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان تماس برقرار کنید.
  • قطع شدن جریان برق ساختمان علتی ساده برای روشن نشدن پکیج گلدیران است.

دلیل گرم نشدن رادیاتورها

  • باز نبود شیر رادیاتورهای منزل دلیل این مشکل است
  • وجود هوا در لوله ها باعث این مشل است. در صورتی نیمی از پره؜های رادیاتور سرد و نیمی گرم، رادیاتور را هواگیری کنید. اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان ارتباط برقرار کنید..
  • مشکل در سلکتور باعث بروز این مشکل است سعی کنید وضعیت سلکتوررا تغییر دهید.( FUNCTION را انتخاب کنید.

با انتخاب کلید SET، حالت « SET 00 » را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با کلید + یا ــ ، اندازه دمایی را بین 40 تا 85 درجه قرار دهید، وقتی که تنظیمات انجام شد، لطفا سلکتور مربوط مجدد بر روی حالت شکل برف قرار دهید.)

  • باز نبودن لوله های رفت و برگشت آب گرم باعث گرم نشدن رادیاتور است.

علت کمتر بودن فشار آب بهداشتی از فشار آب منزل

در موردی که فشار آب بهداشتی از فشار آب منزلتان کمتر  شده است شاید مربوط به دلایل زیر باشد. شما در ادامه این مطلب با این موارد آشنا می؜شوید و همچنین در صورت کسب کمک برای تعمیر پکیج در  اصفهان و راهنمایی بیشتر می؜توانید با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

  • در صورت ناموجود بودن فیلتر ممکن است مبدل رسوب گرفته باشد. این اختلال در هنگام نصب دستگاه اتفاق نمی؜افتاد و مرتبط به گذر زمان است.
  • گرفتگی فیلتر سختی؜گیر آب دلیل افت فشار آب بهداشتی می؜شود و فشار آب ورودی کاهش می؜یابد.

تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان

دلیل صداهای غیر طبیعی در پکیج گلدیران

یکی از معایب در پکیج؜ صداهای زیاد است ک برای مشرف کننده نگران کننده است. ما در این مبحث به شرح این دلایل می؜پردازیم:

  • یکی از این موارد خرابی فن دستگاه است.
  • مشکل در پمپ نیز دلیل ایجاد صدای زیاد است.
  • شل و ول بودن شیلنگ؜های خرطومی استفاده شده در زیر پکیج، با بست لوله ها را ببندید.
  • وجود هوا در سیستم که باید لوله ها هواگیری شود. برای هواگیری از متخصص کمک بگیرید.
  • در صورتی که در هنگام روشن شدن صدای انفجار می؜دهد، فشار گاز را کم کنید
  • خرابی برد که سبب ایجاد صدای سوت کوتاه است. برای تعمیر برد و راهنمایی با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان تماس بگیرید.
  • در صورتی که صدا مرتبط با موارد ذکر شده نبود با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان تماس بگیرید.

علت سرو و گرم شدن آب مصرفی

 در اینجا به مواردی که ممکن است باعث گرم و سرد شدن آب در این دستگاه شوند، می؜پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشترو تعمیر پکیج با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان ارتباط بگیرید.

  • اگر از پمپ فشار در منزل استفاده شده باشد، در این حالت بدلیل نوسان پمپاژ آب توسط پمپ، ممکن است آب مصرفی مدام سرد و گرم ‌شود.
  • نوسان فشار آب منزل، به عبارتی هر عاملی که باعث شود آب نرمال و استاندارد تعریف شده برای پکیج، جهت روشن شدن شعله وارد پکیج نشود که باعث سرد و گرم شدن آب بهداشتی است. در صورت نیاز برای رفع این مشکل با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان تماس برقرار کنید.
  • کم بودن فشار گاز منزل و یا بالا بودن فشار گازنیز سبب چنین مشکلی است.
  • مشکل در یکی از شیرهای آب منزل و اهرمی بودن نوع شیر آب از موارد سرد و گرم شدن آب است.
  • مشکل در فشار سیکل پکیج، فشار سیکل پکیج نیز باید طبیعی باشد. (1.5 مرتبه)
  • دمای پکیج لازم است حد پایین؜تر مثلا 50، تنظیم گردد و در صورت رفع مشکل شیر دسته گازی از زیر دستگاه نیمه بسته شود تا فشار گاز کم شود. در صورت رفع مشکل، فشار گاز شهری بالا بوده است.

دلیل خاموش شدن پکیج به صورت خودکار بر اساس برآورد نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان

احتمال دارد در ساعت؜هایی از روز پکیج شما خاموش بشود. در این مبحث به روش؜های حل این مورد می؜پردازیم :

  • روی حالت تایمر بودن پکیج، در دستگاه؜های پرستیژ احتمال دارد روی حالت تایمر قرار گرفته باشد.در این صورت نیاز است دستگاه ریست شود.
  • اختلال در برد، قطع جریان برق و مشکلات برقی نیز ممکن است سبب بروز این مشکل باشد .شما برای اطمینان از رفع قطعی مشکل با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان تماس بگیرید.
  • در وقت؜هایی ک پکیج روشن نمی؜شود، فشار آب منزل را چک کنید و از طبیعی بودن فشار آب اطمینان حاصل کنید. اگر در ساعاتی که فشار آب مناسب است و پکیج روشن می؜شود برای مواقعی که فشار آب پایین است یکی از راه؜حل؜ها استفاده از پمپ آب است.

نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران در اصفهان

در نهایت

گذر زمان نیز باعث فرسودگی هر کالایی است. برای رفع ایرادات پکیج گلدیران می؜توانید با نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

احتمال است شما برای عیب؜یابی مشکلات پکیج خود با مطالعه این مقاله به آگاهی کافی رسیده باشید. استفاده نادرست و ناآگاهی در ارتباط با استفاده از هرگونه وسیله؜ای سبب خرابی آن می؜شود.

نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان | نمایندگی پکیج گلدیران در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان :

03191011297

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirreza
amirreza
2 سال قبل

سلام دستگاه من ارور e2 نشون میده دلیلش چی میتونه باشه؟

farhad karirmi
farhad karirmi
2 سال قبل

خسته نباشید
خیلی زیاد آب سرد و گرم میشه چرا؟

حمیدرضا
 عزیزی
حمیدرضا عزیزی
7 ماه قبل

عالی

اکبر
 اشرفی
اکبر اشرفی
2 ماه قبل

مقاله اموزش تعمیر پکیج خوبی بود
ممنون

تماس با ما: 03191011297