تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ظرفشویی در اصفهان

محتوای صفحه

محتوای صفحه

چرا باید تعمیر ظرفشویی مجیک را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان
تعمیرات ظرفشویی در اصفهان

نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی مجیک در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی مجیک در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی مجیک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان

یکی از مهم ترین لوازمی که در طول چند سال اخیر به یکی از اعضای اصلی آشپزخانه ما تبدیل شده است، ماشین ظرفشویی می باشد. به سبب تکنولوژی پیشرفته ای که در ساختار این دستگاه ها وجود دارد، تعمیر هر کدام از آن ها یک کار تخصصی و حرفه ای است. امروز قصد داریم در مورد عیب یابی ماشین ظرفشویی مجیک با شما سخن بگوییم. خوشبختانه برطرف کردن تمامی این اشکالات، در نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان امکان پذیر است.

نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان

نرسیدن آّب کافی به دستگاه برای شستشوی ظروف

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث مراجعه افراد به مرکز تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان می شود، نرسیدن آب کافی به دستگاه برای شروع شستشوی ظروف است. شما این ایراد را می توانید با مشاهده کد خطای E2 بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی خود، تشخیص دهید. معمولاً مشکلات مربوط به پمپ دستگاه و یا  نشتی و گرفتگی در سیستم آبرسانی آن، باعث بروز چنین مشکلی می گردد. کارشناسان نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان، به شما کمک می کنند تا این کد خطا را برطرف کنید. گاهی اوقات با تعویض فیلتر آب و یا برد دستگاه، مشکل به کلی حل می شود.

رفع کد خطای E3 در نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان

اگر بر روی نمایشگر ظرفشویی خود، کد خطای E3 را مشاهده کردید، بدانید که دستگاه شما با مشکل خطای تخلیه مواجه است. اگر از کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان در این رابطه سوال کنید، به شما خواهند گفت که انسداد فیلتر، انسداد پمپ یا شیلنگ تخلیه باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شده است. خوشبختانه این اشکالات بسیار ساده هستند و در مدت زمان کوتاهی می توان آن ها را برطرف نمود. البته گاهی اوقات نیز ممکن است مشکل خطای تخلیه آب جدی باشد و برد الکترونیک دستگاه دچار آسیب شده باشد. در چنین شرایطی نیز می توانید روی کمک متخصصان نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان حساب کنید.

تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان

مراجعه به مرکز تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان به سبب کد خطای E4

زمانی که آب موجود در دستگاه سرد باشد و ماشین ظرفشویی نتواند آن را به میزان کافی گرم کند، شما با کد خطای E4 بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی خود مواجه خواهید شد. اصلی ترین علت بروز چنین مشکلی، خرابی المنت است. بدون شک خراب شدن المنت، موجب می شود که ماشین ظرفشویی نتواند آب را به میزان کافی گرم نموده و سپس عملیات شستشو را آغاز کند. در این گونه مواقع، سعی کنید مشکل را از طریق سرویسکاران نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان پیگیری نمایید. این کارشناسان با تعمیر یا تعویض المنت یا ترموستات دستگاه، به حل این مشکل کمک فراوانی می نمایند.

البته گاهی اوقات نیز این امکان وجود دارد که گرفتگی و انسداد قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی، از گرم شدن آب این دستگاه جلوگیری به عمل آورند. خوشبختانه این مشکل به راحتی برطرف می گردد و شما می توانید مانند قبل از کارایی قدرتمند ماشین ظرفشویی مجیک برخوردار شوید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان

مسدود شدن فیلتر پمپ ماشین ظرفشویی مجیک

یک ماشین ظرفشویی برای این که بتواند به بهترین شکل ممکن به کار خود ادامه دهد، نیاز به فیلترهای تخلیه دارد. این فیلترها تمامی رسوبات، اجسام و باقی مانده غذاها را در خود نگه می دارند. زیرا این مواد اگر به پمپ تخلیه برسند، آسیب های جدی به آن وارد می کنند. ماشین ظرفشویی مجیک به گونه ای طراحی شده است که در چندین مرحله، آب خود را تخلیه می کند. حال اگر فیلتر ماشین ظرفشویی مسدود شده باشد، عملیات تخلیه صورت نمی گیرد و یا به کندی انجام می شود. تعمیر ظرفشویی در اصفهان به سبب این مشکل، به راحتی انجام می پذیرد. کارشناسان نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان، با تعمیر و یا تعویض فیلتر پمپ، این اشکال را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می نمایند.

نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان | نمایندگی ظرفشویی مجیک در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ظرفشویی مجیک در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما: 03191011297