تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر یخچال سامسونگ را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

مراکز تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت برای تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال های سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کرده تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان به نوع خرابی دستگاه سامسونگ شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است. تمامی خدمات تعمیر یخچال سامسونگ مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان از شما می‌؜پرسد که کدام مدل یخچال را بخرید که خراب نشود؟ این سؤال اشتباهی است باید بپرسید چه کار‌هایی انجام بدهیم که یخچالمان خراب نشود.
امروزه با پیشرفت صنعت لوازم خانگی یخچال‌ها در قرن ۲۱ با چشم؜گیری مواجه بوده؜اند، در بازار داخلی برند‌های مختلفی برای انتخاب مشتری وجود دارد. انتخاب هر یخچال نیاز به نگهداری، استفاده درست و مراقب دارد. داشتن علم و آگاهی برای این امر لازم است. که بدانیم کدام زمان نیاز به بررسی و پیدا کردن مشکل یخچال و عیب؜یابی آن داریم و چه وقتی با متخصص و تعمیرکار در این زمینه ارتباط برقرار کنیم.

نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

دلایل روشن نشدن یخچال سامسونگ بر اساس تجربه متخصصین تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

خراب بودن اورلود یخچال سامسونگ

در مسیر کمپرسور یخچال اورلود قرار دارد؛ خرابی اورلود سبب خاموشی یخچال سامسونگ می‌؜شود. برای رفع این عیب به احتمال زیاد شما دانش کافی را ندارید؛ جهت رفع این مشکل با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

پاره شدن سیم‌های داخلی مدار یخچال

درون یخچال سیم؜‌های متعددی در مدار قرار دارد که در صورت آسیب دیدن، پارگی و قطع شدن سیم؜‌ها یخچال روشن نمی‌؜شود. پس از یکی از دلایل روشن نشدن یخچال سامسونگ پاره شدن سیم؜‌های داخلی مدار یخچال است

پریز برق وجریان برق در محافظ یخچال

یکی از دلایل دیگر روشن نشدن یخچال دلیل ساده پریز برق و خرابی محافظ یخچال است.

معیوب بودن ترمواستات یخچال سامسونگ

یکی از عمل؜‌های ترمواستات صادر کردن دستور شروع کار و دستور قطع کار به کمپرسور است. اگر ترمواستات آسیب ببیند کمپرسور نیز کار نمی‌؜کند و باعث خاموش ماندن یخچال می‌؜شود.
جهت راهنمایی بیشتر با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

دلایل صدای زیاد یخچال سامسونگ

ما در اینجا به دلایل صدا‌های گوش خراش یخچال می‌؜پردازیم که ممکن است از یخچال سامسونگ شما شنیده شود. جهت راهنمایی بیشتر با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

 مشکل در پره؜ها‌ی فن یخچال باعث دلیل صدای زیاد است. شکستگی پره؜‌های فن یخچال سامسونگ سبب ایجاد سرو صدای زیاد می‌؜شود. و همچنین تداخل فن با برفک یا یخ نیز می‌؜تواند سبب ایجاد صدای زیاد یخچال باشد.
 ایراد در موتور فن اپراتور باعث ایجاد صدای زیاد است. وظیفه فن اپراتور این است که جریان هوا را بر روی کویل؜‌های اپراتور تنظیم کند. در صورت شنیدن صدای زیاد ممکن است مشکل از موتور فن اپراتور باشد.
 ایراد در موتور فن کندانسور نیز سبب ایجاد صدا است. وظیفه فن کندانسور تنظیم هوا برروی کویل؜‌های کندانسور است. خرابی این موتور یکی از دلایل سروصدا است.
 تراز نبودن یخچال سبب اختلال در عملگرد گاز مبرد داخل لوله‌های دستگاه می‌؜شود که این عمل سبب سرو صدای زیاد یخچال است. یخچال خود را با شاقول تراز و صحیح نصب کنید.
 دیگر اجزای یخچال مانند بست و لرزه گیر در صورت شل و خرابی باعث تولید صدای زیاد هستند.
 فرسودگی لوله‌ها نیز دلیل ایجاد صدای زیاد است.
 خوردگی‌های موتور توسط گاز مبرد درون لوله‌ها سبب ایجاد صدای زیاد می‌؜شود. جدا شدن لوله‌های یخچال از فومی که به آن چسبیده؜اند.
 نشتی آب و چکه کردن آب داخل سینی نیز سبب ایجاد صدا می‌؜شود.
 نزدیک بودن یخچال به درب، دیوار و کابینت؜ سبب صدای ویبره بلند می‌؜شود بهتر است یخچال را با فاصله از درب، دیوار و کابیت قرار دهیم تا هوا به خوبی رد و بدل شود.
 وجود روغن داخل کمپرسور سبب تولید صدای قل قل می‌؜شود

جهت رفع این مشکل؜‌ها با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

داغ شدن موتور یخچال سامسونگ بر اساس تجربه متخصصین تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

داغ شدن موتور این یخچال تا ۸۰ درجه سانتی؜گراد طبیعی است اما اگر دمای موتور بیش از این مقدار بود غیر طبیعی است ما در این جا به دلیل؜‌های این مشکل می‌پردازیم.
• یکسره و زیاد کار کردن کمپرسور یخچال
• اختلال در کندانسور
• گذاشتن زیاد مواد غذایی در یخچال
• گرم بودن مواد غذایی درون یخچال
• باز بودن درب یخچال به هر دلیلی از جمله خراب نوار پلاستیکی دور درب
برای راهنمای و کسب اطلاعات با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان در ارتباط باشید.

دلایل برفک زدن یخچال سامسونگ

در اینجا شما را با مواردی که باعث می‌؜شوند یخچال سامسونگ شما برفک بزند آشنا می‌؜کنیم تا از برفک زدن یخچال خود جلوگیری کنید.
 در مدل؜‌های جدید این یخچال اختلال در سیستم دیفراست باعث ایجاد برفک است.
 خرابی و از بین رفتن چسبندگی نوار پلاستیکی دور درب یخچال نیز باعث ایجاد برفک است.
 اختلال در تایمر موجب برفک زدن می‌؜شود.
 بروز اختلال در ترمودیسک یکی از دلیل؜‌های برفک زدن است.
 یکی از دیگر دلایل برفک یخچال خرابی المنت یا هیتر است.
 گذاشتن مواد غذایی سنگین در یخچال باعث ایجاد برفک می‌؜شود.

جهت رفع این مشکل با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان

دلیل؜‌های خنک نکردن یخچال سامسونگ

خنک نکردن یخچال سامسونگ می‌؜تواند به دلیل اختلال در فن کندانسور باشد که باید به بررسی فن کندانسور و تعمیر آن بپردازیم. یکی دیگر از دلایل خنک نکردن یخچال جرم گرفتن و کثیف بودن کویل؜‌های کنداسور است. به برخی دیگر از دلایل اشاره می‌؜کنیم:
• اختلال در فن موتور حرارتی
• خرابی رله استارت
• خرابی ترموستات یخچال
• اختلال و خرابی خازن استارت
• معیوب بودن پنل کنترل دما
• اختلال در کمپرسور
• ایراد در برد
جهت کسب اطلاع بیشتر با تعمیر یخچال در اصفهان در تماس باشید.

مشکلاتی که ممکن است در یخچال سامسونگ شما اتفاق بیفتد

مواردی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن؜‌ها روبه؜رو شوید را برای شما شرح می‌؜دهیم. جهت راهنمایی بیشتر با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان ارتباط برقرار کنید.
 روشن شدن چراغ آلارم فیلتر تصویه: به دلیل جرم گرفتگی و گرفتن املاح آب فیلتر تصویه باید تعویض شود.
 نشتی یخچال سامسونگ: به دلیل اختلال در قطعه؜‌های دیفراست، المنت و ترموفیز است و همچنین خرابی لاستیک دور درب یخچال و خرابی فیلتر آب یخچال دلایل نشتی یخچال سامسونگ هستند.
 دلایل خرابی یخساز: خرابی شیر برقی، خرابی موتور یخساز، یخ زدن مسیر ورودی یخساز، خرابی سنسور، خرابی برد و مسدود شدن مدل؜‌های مختلف فیلتر یخچال دلایل خرابی یخساز هستند.
 بوی بد یخچال: به دلیل فاسد شدن مواد غذایی و خرابی زغال بوگیر داخل یخچال این بوی بد ایجاد شده است بهتر است به نظافت یخچال خود و تعویض زغال بوگیر بپردازید.
 کار نکردن دسپنسر یخچال: کارنکردن دسپنسر یا آبریز یخچال به دلایل خرابی واشر درون لوله آب متصل و همچنین میزان کم فشار آب باشد.
 اتومات نکردن یخچال سامسونگ: خرابی سنسور‌ها، گیر در لوله‌های ورودی و اختلال در برد از دلایل اتومات نکگردن یخچال سامسونگ است.

 یخ زدن مواد غذایی: دمای پایین یخچال، چسباندن مواد غذایی به دیواره یخچال، فاصله مناسب ۳ سانتی‌متر است. و همچنین خرابی دمپر هوا و یخ زدگی کانال هوا باعث این مشکل است.

جهت تعمیر یخچال خود با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

سخن پایانی

امروزه یخچال یکی از لوازم ضروری منزل است که بدون آن شما حتی از نوشیدن یک لیوان آب خنک محروم خواهید بود. با پیشرفت تکنولوژی یخچال نیز رشد بسزایی داشته است و سبب در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به زنانه خانه؜دار شده است اما با پیچیده‌تر شدن نگهداری و مواظبت از این یخچال؜‌ها سخت؜تر شده و نیاز به دانش و تخصص در این زمینه دارد. ما در این مقاله به بررسی مشکلات یخچال سامسونگ و راه حل؜‌هایی برای رفع این مشکل؜‌ها پرداختیم. برای بهره‌گیری از افراد متخصص ما در تعمیر یخچال سامسونگ با تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان | تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن دلیجانی
حسن دلیجانی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
یخچال من مدتی هستش که صداهای زیادی داره. البته قبلا هم صدا داشت ولی به این شدت و بلندی نبودش نمیدونم چیکار میکنم میشه راهنماییم کنید

مجید قاسمی
مجید قاسمی
1 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید یخچال ما امروز واسش یه مشکلی پیش امده که اعدادش به هم ریخته ، هیچ اخطار روشن نشده فقط اعداد قسمت یخچال شده ۳۹ و قسمت فریزر شده ۰ ،ولی تو دمای یخچال تغییری حس نمیشه لطفا راهنمایی کنید

راد
راد
1 سال قبل

سلام فرمان دیفراست دستی انجام دادم علامت برفک روشنه ولی المنت سرده..هیچ یک ازفیشهای المنت وسنسورها جریان برق نداره ایراد ازچیه

رمضان
 رفیعی
رمضان رفیعی
2 ماه قبل

یخچال ال‌جی خیلی زود بو میگیره ولی سامسونگ اینطور نیست

علیرضا
 محسنی
علیرضا محسنی
1 ماه قبل

سلام سايد سامسونگ دارم قبلا در باز ميموند الارم ميزد ولي الان قطع شده و سرماي يخچال هم مثل قبل نيس پشتش خاك گرفته بود تميز كردم يكم بهتر شد ولي كيفيت اول نداره راهنمايي كنين

تماس با ما: 03191011297