نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان 

چرا باید تعمیر جاروبرقی پاناسونیک را به ما بسپارید ؟

 

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار
(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

فروش پاکت جاروبرقی پاناسونیک

(برای اطلاع از قیمت با شماره های: ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶ – ۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶  تماس بگیرید)

پاکت جاروبرقی پاناسونیک
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.
تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان | خدمات مرکزی

 

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

هنگام استفاده از یک وسیله برقی مخصوصا جاروبرقی پاناسونیک ، رعایت دستورالعمل های سازنده بسیار مهم است. این بهترین راه برای اطمینان از استفاده ایمن از دستگاهتان است. دستورالعمل ها معمولاً شامل اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده صحیح از دستگاه و نحوه حل هر گونه مشکلی است که ممکن است با آن مواجه شوید. اگر شک دارید، همیشه بهتر است برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان مراجعه نمایید تا بهترین خدمات را از سوی متخصصان ما دریافت نمایید.

علت بوی سوختگی جاروبرقی چیست

اگر جاروبرقی پاناسونیک شما شروع به انتشار بوی سوختگی کرد، مهم است که فوراً استفاده از آن را متوقف کنید. این معمولا نشان می دهد که جاروبرقی بیش از حد گرم شده است و می تواند باعث خطر آتش سوزی باشد. اگر متوجه شدید که جاروبرقی بوی سوختگی می دهد، آن را خاموش کرده و دوشاخه را از پریز بکشید. قبل از اینکه جاروبرقی را برای آسیب دیدگی بررسی کنید، اجازه دهید تا خنک شود. اگر آسیب دیدید، از جاروبرقی استفاده نکنید و برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان مراجعه نمایید.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

تعمیر جاروبرقی در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

جاروبرقی ها با یک موتور الکتریکی کار می کنند که مکش ایجاد می کند. این مکش می تواند به اندازه کافی برای بلند کردن اجسام سنگین قوی باشد و همچنین می تواند برای تمیز کردن فرش و کف استفاده شود. با این حال، اگر جاروبرقی به درستی استفاده نشود، می تواند خطر جدی ایجاد کند.

شایع ترین خطری که جاروبرقی ها ایجاد می کنند این است که می توانند باعث برق گرفتگی شوند. زیرا موتور الکتریکی جاروبرقی در معرض هوا قرار دارد. اگر جاروبرقی به درستی به زمین متصل نباشد یا سیم برق آسیب دیده باشد، موتور الکتریکی ممکن است با آب یا مایعات دیگر تماس پیدا کند و باعث برق گرفتگی شود. در این هنگام برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

قدرت مکش دستگاه ضعیف شده است

جارویی که مکش خود را از دست می دهد تقریباً بی فایده است، اما مشکل اغلب چیزی جز گرفتگی غلتک، شلنگ یا فیلتر نیست. برای بررسی این قطعات، آن را از برق بکشید، آن را برگردانید و ببینید آیا می توانید غلتک را به صورت دستی بچرخانید. به شیلنگ ها نگاه کنید تا ببینید مسدود شده اند یا خیر. همچنین، فیلتر را بررسی کنید تا ببینید آیا پر است یا پوشیده از خاک و گرد و غبار. در صورت عدم رفع مشکل برای تعمیر به نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

تعمیر صدای بلند جاروبرقی در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

تسمه را بررسی کنید که آیا جاروبرقی پر سر و صدا است یا غلتک حرکت نمی کند. تسمه موتور را به غلتک متصل می کند که به جمع آوری کثیفی و زباله کمک می کند. اگر جاروبرقی شروع به ایجاد صدای بلند کرد و چرخش غلتک متوقف شد، آن را از برق بکشید و آن را برگردانید تا بتوانید قسمت پایین (قسمتی که کف را برس می‌کشد) را ببینید. صفحه پایین را معمولاً با برداشتن چند پیچ ​​باز کنید و بررسی کنید که آیا تسمه ترک خورده یا شکسته است. در صورت بروز مشکل حاد حتما به نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان مراجعه نمایید.

تیم متخصص ما در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

جاروبرقی ها و سایر وسایل برقی در صورت عدم استفاده صحیح می توانند خطرات جدی ایجاد کنند. اگر در مورد جاروبرقی خود نگرانی دارید، لطفاً برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان با نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان تماس بگیرید.

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان | نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان :

۰۳۱۳۶۶۰۶۶۴۶
۰۳۱۳۶۶۰۶۶۵۶

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما: 03191011297