تعمیر یخچال بکو در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان


03191011297


ثبت درخواست تعمیرات

محتوای صفحه

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر یخچال بکو را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال بکو در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال بکو اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس یخچال بکو در اصفهان

تعمیرات یخچال بکو در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات یخچال بکو در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال بکو در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال بکو در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان


چرا اصفهان تکنیک را برای تعمیر یخچال بکو در اصفهان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بکو در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال بکو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال بکو در اصفهان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات یخچال بکو در اصفهان چقدر است ؟
هزینه تعمیر یخچال بکو در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات یخچال بکو  در اصفهان

امروزه مهمترین عضو آشپزخانه یخچال است و برای خانه دار‌ها اهمیت ویژه‍ای دارد شاید این کالای ضروری در آشپزخانه نیاز به علم و آگاهی برای نگهداری و محافظت دارد که تعمیرات یخچال بکو در اصفهان با افتخار در اینجاست که به یاری شما بپردازد.
عمده‌ترین مشکلات یخچال بکو ارور‌های آن است ما به تفسیر این ارور‌ها و راه حل‌های رفع آن؜‌ها می‌؜پردازیم.

تعمیرات یخچال بکو  در اصفهان

ارور یخچال بکو کد خطای E۳

دلیل نمایش این ارور خرابی سنسور و یا رزیستور یخچال است برای رفع این خطا به موارد زیر می‌؜پردازیم و همچنین با تعمیرکاران متبحر ما در این زمینه در تماس باشید
• بررسی سیم؜کشی و اتصالات
• تعویض سنسور رطوبت و یا سنسور دما بر اساس نیاز
• بررسی برد الکترونیکی

ارور یخچال بکو کد خطای ۳

علت این ارور اشکال در هیتر المنت این یخچال است برای مشکل هیتر المنت می‌؜توانید با تعمیرات یخچال بکو در اصفهان ارتباط برقرار کنید. برای رفع این خطا موارد زیر را رعایت کنید:
• بررسی موارد خرابی هیتر المنت
• تعویض هیتر المنت در صورت نیاز

ارور یخچال بکو کد خطای 4

در این قسمت اشاره مختصری به ارور ساید بای ساید چهار در بکو می‌نماییم:
• E۱ اشکال در سنسور دیفراست قسمت فریزر
• E۲ اشکال در سنسور دیفراست یخچال
• E۳ اشکال در سنسور دمای محیط یخچال
• E۴ خرابی ترموفیور یا المنت فریزر
• E۸ خرابی سنسور یخساز
• E۹ اشکال در مجموعه یخساز
• E۱۳ خرابی فن کندانسور
• E۱۵ خرابی فن کندانسور
ارور‌های یخچال سای بای ساید بکو هر کدام گویای وجود مشکلی فنی است که با شناسایی ارور به راحتی می‌؜توانید به تعمیر یخچال خود بپردازید و یا در صورت نیاز از تعمیرات یخچال بکو در اصفهان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان

علت نمایان شدن ارور ۰C در یخچال بکو بر اساس تجربیات تعمیرات یخچال بکو در اصفهان

کد خطای ۰C یا OC در یخچال بکو بر اساس تجربه ما نمایان؜گر این است که کمپرسور کار نمی‌؜کند و یا سنسور دیفراست خراب می‌؜باشد. در این حالت درجه دمای روی صفحه نمایان‌گر می‌؜شود و ارور OC یک لحظه نمایش داده می‌؜شود.
• در ابتدا کارکرد و سلامت کمپرسور را بررسی کنید
• در صورت اینورتر بودن کمپرسور(موتور یخچال) اینورتر خراب می‌؜شود و موتور یخچال گرم می‌شود و ارور OC نمایش داده می‌؜شود.
• این ارور در یخچال بکو نیاز به بررسی برد و سنسور‌ها دارد.
دلایل روشن شدن چراغ قرمز در یخچال بکو
• گرم بودن دمای یخچال و نرسیدن دما به میزان تنظیم در این صورت ارور به صورت مثلث قرمز در صفحه نمایش یخچال بکو مشاهده می‌شود و اگر با علامت تعجب قرمز مواجه شدید می‌؜تواند دلایل زیادی داشته باشد در صورت درخواست راهنمایی با تعمیرات یخچال بکو در اصفهان در تماس باشید.
• گاهی باز بودن درب یخچال باعث روشن شدن چراغ قرمز می‌شود؛ باز بودن درب یخچال بکو باعث می‌؜شود سرمای تنظیمی به میزانن متعادل نرسد اگر با چنین مشکلی مواجه شدن بعد از بسته بودن ۴ تا ۵ ساعت درب یخچال این مشکل حل می‌؜شود.
• گذاشتن حد زیادی مواد غذایی در یخچال بکو باعث ایجاد روشن شدن این چراغ قرمز می‌؜شود و در صورت بروز این مشکل ممکن مدت ۱ تا۲ روز چراغ روشن بماند.
• گذاشتن مواد غذایی گرم در یخچال بکو
• خرابی لاستیک درب یخچال می‌؜تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی شود همچنین باعث ایجاد روشن شدن چراق قرمز برای اینکه از سالم بودن لاستیک درب یخچال اطمینان حاصل کنید می‌توانید از یک ورقه کاغذ کمک بگیرید، به این صورت که با قرار دادن کاغذ بین درب و یخچال دروبستن درب کاغذ را بکشید اگر کاغذ به سختی دربیای از سالم بودن یخچالتان اطمینان حاصل کنید.

تعمیر یخچال بکو در اصفهان

تشخیص اصل و تقلبی بودن یخچال بکو

یکی از مسائل مهم و تأثیر‌گزار در انتخاب مشتریان برای یخچال می‌تواند اصلی و اورجینال بودن یخچال مدنظر باشد، آیا امری مهم؜تر از این داریم؟ قاطعانه می‌توانیم بگوییم ن. شما برای خرید یخچال بکو نیاز به دانش خرید دارید تعمیر یخچال در اصفهان این دانش را به شما هدیه می‌دهد تا بتوانید با علم وآگاهی فریب سواستفاده گران بازار داخلی را نخورید.
برند بکو دارای یک سایت مرجع و معتبر است که شما عزیزان می‌؜توانید با مراجعه به این سایت یخچال مدنظر را بیابید در صورتی که یخچال انتخابی شما در هنگام خرید در این سایت موجود باشد می‌توانید اطمینان حاصل کنید که یخچال شما اصل می‌باشد در غیر این صورت یخچال شما تقلبی است.

معایب یخچال بکو از نظر مصرف‌کنندگان

این؜گونه در نظر گرفت که از نظر مصرف‌کنندگان و تجربیات تعمیرات یخچال بکو در اصفهان ایراد فنی نمی‌توان به این یخچال گرفت اما بزرگترین کمبود این یخچال نداشتن خدمات پس از فروش در ایران است به همین دلیل گاهی تعمیرات بکو در ایران کم کاری کرده و خدمات خوبی را به مشتریان ارئه نمی‌؜دهند.

رعایت نکات پیشنهادی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان

درب یخچال را باز نگذارید، در صورت باز بودن درب یخچال و بعد از بسته شدن زمان زیادی صرف می‌؜شود تا دمای یخچای به دمای مناسب برسد، این یکی از مشکلات این یخچال می‌؜باشد و همچنین باز بودن مکرر درب یخچال می‌؜تواند خرابی بیشتری به بار بیاورد پس به این امر توجه کنید. اگر بعد از گذشت این زمان دمای یخچال به حالت نرمال نرسد ممکن است ترموستات معیوب شده باشد در صورت هرگونه نیاز به راهنمایی با تعمیرات یخچال بکو در اصفهان در تماس باشید.
دمای مناسب یخچال بکو بین ۴-۵ درجه سانتی؜گراد است؛ در صورتی که صفحه نمایش دمای دیگری را نمایش دهد نشان دهنده وجود ایراد‌هایی است که پیش؜تر شرح داده‌ایم.
با قرار دادن مواد غذایی و بطری‌های نوشیدنی زیاد در یخچال دمای هوا یخچال را مسدود و باعث اختلال دمایی درون یخچال نشوید و به درب و بدنه یخچال فشار نیاورید و همچنین از گذاشتن غذای گرم در یخچال پرهیز کنید.
گرمای بیش از حد دمای بیرون یخچال هم می‌؜تواند نشانه ایراد فنی باشد می‌توانید با تعمیرات یخچال بکو دراصفهان در تماس باشید.
اگر یخچال بکو مدام صدا می‌؜دهد این مشکل می‌؜تواند از کمپرسور باشد این صدا می‌؜تواند به این دلیل باشد که کمپرسور سعی می‌؜کند سخت؜تر کار کند تا دمای یخچال شما را در حالت مناسب نگه دارد و این سختی کار باعث خرابی کمپرسور می‌؜شود پس تا آخرین حد امکان دمای یخچال را با رعایت نکات در حالت نرمال نگه دارید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان

جمع‌بندی

می؜توان بدون اقرار بیان کرد که یکی از بهترین یخچال؜‌های موجود در بازار داخلی یخچال بکو است که به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می‌؜کند و دوام بالایی دارد اما در صورت هرگونه مشکل، ایراد فنی و راهنمایی می‌؜توانید با تعمیرات یخچال بکو در اصفهان در تماس باشید.

خدمات تعمیر در نمایندگی یخچال در اصفهان
هزینه تعمیر در نمایندگی یخچال در اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو اصفهان

تعمیرات یخچال بکو در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال بکو در اصفهان | تعمیرات یخچال بکو در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر یخچال بکو در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نفیسه راد
نفیسه راد
2 سال قبل

سلام خسته نباشین. قبل از اینکه یخچال شروع به کار کردن کنه یه صدای خاصی از خودش تولید می‌کنه و از کار میفته ممنون میشم راهنماییم کنید

سهند عزیزی
سهند عزیزی
1 سال قبل

سلام تعمیر یخچال بکو در منزل انجام میدید؟

مرجان قادری
مرجان قادری
1 سال قبل

سلام و عرض ادب علت سرد نکردن یخچال و فریزر بکو چیه؟

رحیم
 دستغیب
رحیم دستغیب
2 ماه قبل

سلام یخچال بکو کمبی دارم و الان بعد از سه سال موقع خاموش و روشن شدن موتور، صدای لق لق میده و درضمن موتور هم هر دقیقه یکبار خاموش و روشن میشه درصورتی که داخل یخچال هنوز سرد نشده

تماس با ما: 03191011297