تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی همراه با تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر لباسشویی در اصفهان

محتوای صفحه

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی در اصفهان تکنیک

چرا باید تعمیر لباسشویی اکسنت را به ما بسپارید ؟

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان
2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس لباسشویی اکسنت در اصفهان

تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان | خدمات مرکزی

تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اصفهان تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی اکسنت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیر لباسشویی  اکسنت در اصفهان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان

دردنیای امروز تولیدات لوازم خانگی رشد چشمگیری داشته است که در این میان یکی از وسایلی که کاربرد گسترده‌ای در کار‌های روزمره خانه‌ها دارد، لباسشویی می‌باشد. این وسیله‌ها باعث سریعتر شدن کار‌هایی همچون شستشوی لباس‌ها وپارچه‌ها می‌شوند. یکی از معروف‌ترین برند‌ها برای لباسشویی، برند اکسنت بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در سطح کشور، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

اما علی رغم کیفیت بسیار بالای این وسیله احتمال بروز خرابی در آن مانند دیگر لباسشویی‌ها وجود دارد. در هنگام مواجه شدن با خرابی‌های مختلف شما می‌توانید بررسی وتعمیرات خود را به تعمیر کاران مجرب بسپارید. پیشنهاد می‌شود تعمیرات لباسشویی خود را به متخصصان و کارشناسان خبره‌ی تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایید.
03191014735

تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان

خرابی لباسشویی اکسنت در اصفهان

ممکن است ایراد‌ها و نقص‌هایی در ماشین لباسشویی اکسنت به وجود آید که به چند مورد از نقص‌های جزئی و ابتدایی ماشین لباسشویی اکسنت در این بخش اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان کمک بگیرید

تعمیر لباسشویی توسط تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان هنگامی که دستگاه شما روشن نمی‌شود

ممکن است برق شهری خانه قطع باشد. از متصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. مورد بعدی احتمال دارد پریزمورد مصرفی لباسشویی ایراد داشته باشد لذا پریز مربوطه را با یک فاز متر چک کنید که برق داخل پریز باشد همچنین امکان دارد مشکل از سیم برق دستگاه باشد یا از لباسشویی کنده شده، یا قطعی در خود سیم لباسشویی باشد و یا خراب در دو شاخه‌ی سیم لباسشویی باشد. موارد ذکر شده بالا را به خوبی بررسی کنید واز درست بودن آن‌ها مطمئن شوید و در صورت نیاز آن‌ها را تعمیر یا تعویض نمایید و در صورت عدم توانایی رفع مشکل از تعمیر کاران متخصص کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان آب‌گیری را انجام نمی‌دهد

در این صورت یکی از علت‌ها باز بودن درب لباسشویی می‌تواند باشد. بررسی کنید شئی یا لباسی بین درب لباسشویی نباشد لذا از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید. یکی دیگر از علت‌ها می‌تواند بسته بودن شیرآب ورودی به لباسشویی باشد چک کنید و از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید و سپس شلنگ ورودی آب به دستگاه را بررسی کنید که پارگی یا پیچ خورده نداشته باشد.

شما می‌توانید تعمیرات ماشین لباسشویی اکسنت خود را به متخصصان و کارشناسان مجرب تعمیر لباسشویی در اصفهان بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این تعمیرات و دریافت اطلاعات بیشتر با یکی از شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایید.
03191014735

نمایندگی لباسشویی اکسنت در اصفهان

جمع‌بندی

همان طور که پیش‌تر ذکر شد ماشین‌های لباسشویی کاربرد‌های بسیار گسترده‌ای در کار‌های روزمره دارند در بین تمامی برند‌های معروف ماشین لباسشویی، برند اکسنت جزء معروف‌ترین برند‌ها برای ماشین لباسشویی بوده که در سال‌های اخیر به علت کیفیت بسیار بالای آن از محبوبیت بسیار بالایی برخور دار شده است. اما این لباسشویی نیز مانند تمامی دیگر برند‌ها ممکن است در مواقعی به علت استفاده‌ی نادرست و یا استفاده‌ی طولانی مدت از آن دچار مشکلات و خرابی‌هایی شوند.

در این مواقع نیاز است قطعات ماشین لباسشویی به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شوند. به علت تخصصی بودن برخی از این ایراد‌ها پیشنهاد می‌شود تعمیرات آن را به متخصصان مربوط به این کار بسپارید. توصیه می‌شود تعمیر ماشین لباسشویی خود را به متخصصان و کارشناسان مجرب تعمیرات ماشین لباسشویی اکسنت در اصفهان بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان این تعمیرات با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایید.
03191014735

تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان و مناطق تحت پوشش

تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان | تعمیرات لباسشویی اکسنت در اصفهان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد. تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر لباسشویی اکسنت در اصفهان :

03191014735

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلامرضا
 بخشی
غلامرضا بخشی
1 ماه قبل

سلام من فریزر پارس از این سه دکمه ها دارم کلیدهاش هیچکدام عمل نمیکنه ،ولی کارکرد فریزر درست است روی دمایی که قبلانها تنظیم کرده بودم ولی الان کلیدهاش عمل نمیکنه لطفاً راهنمایی بفرمایید

تماس با ما: 03191011297